H 343 Industries είχε ανακοινώσει εδώ και αρκετό καιρό την επιθυμία εφαρμογής του crossplay στο Halo: The Master Chief Collection. Με το multiplayer κομμάτι του Halo να πηγαίνει περίφημα, η εταιρεία θεώρησε καλή ιδέα να φέρει κοντά τους παίκτες Halo ανεξαρτήτως της κονσόλας.
Πώς θα λειτουργήσει όμως αυτού του είδους το crossplay;
Στο καθιερωμένο MCC Development Update του Αυγούστου ο Dana Jerpback, technical designer της εταιρείας, ανέφερε πως το matchmaking θα γίνεται βάσει του input του κάθε παίκτη για ορισμένες playlists. Αυτό σημαίνει πως οι παίκτες που θα χρησιμοποιούν ποντίκι και πληκτρολόγιο με αυτούς που θα έχουν χειριστήριο θα έχουν ξεχωριστές playlists οι οποίες θα αλλάζουν με τον καιρό.
Σίγουρα αυτή η ιδέα θα έκανε τις ουρές στο matchmaking να μοιάζουν ατελείωτες, και αυτό γιατί στην ουσία θα ψάχνουν δύο διαφορετικά γκρουπ παικτών. Συν ότι για τους περισσότερους, το ποντίκι με πληκτρολόγιο θεωρείτο καλύτερη λύση για ακρίβεια και ταχύτητα σε FPS παιχνίδια. Επομένως μπορεί κάποιος να θεωρήσει ότι ειδικά σε μερικές playlists αυτά τα άτομα θα έχουν μια αβάντα.
Θέλοντας να αποφύγουν τέτοια ζητήματα ο Jerpback δήλωσε:
Θέλουμε να αποφύγουμε μια κατάσταση όπου ψάχνουν τρία διαφορετικά γκρουπ παικτών. Ένα γκρουπ για τους παίκτες με ποντίκι και πληκτρολόγιο, ένα γκρουπ για τους παίκτες με χειριστήριο και ένα τρίτο γκρουπ που θα ψάχνει για όλα τα inputs θα χώριζε τον πληθυσμό του παιχνιδιού εκτεταμένα ενώ ο χρόνος αναμονής θα αυξάνονταν δραματικά. Ο στόχος μας είναι να ρίξουμε τα όρια των κονσολών και να βασιστούμε στο input method για να φέρουμε το παιχνίδι πιο εύκολα στα μέτρα που χρειάζεται.
Σε αυτή τη φάση αναμένουμε εξελίξεις για να δούμε πως θα φτιάξουν ένα τέτοιο περιβάλλον. Το σίγουρα θετικό είναι πως παίκτες υπολογιστών και Xbox One θα γίνουν ένα και ο πληθυσμός στο Halo: The Master Chief Collection συνολικά θα αυξηθεί κατακόρυφα.