Την 1η Ιουλίου είχαμε την επίσημη κυκλοφορία του παιχνιδιού F1 22. Αν και κατά την κυκλοφορία του το παιχνίδι ήταν αρκετά “σταθερό” χωρίς χτυπητά bugs και άλλα προβλήματα, σίγουρα υπήρχαν κάποιες λεπτομέρειες που ήθελαν μικρές διορθώσεις. Έτσι λοιπόν, λίγες μέρες μετά την κυκλοφορία του, η EA έκανε διαθέσιμο το πρώτο update του F1 22, στο οποίο φτιάχνει αρκετές από αυτές.
Πιο συγκεκριμένα λοιπόν, μέσα στα patch notes αυτού του update περιλαμβάνονται:
- Μειώθηκε η φθορά του ICE όταν ο οδηγός κατέβαζε επιθετικά τις ταχύτητες ή υπέρβαινε τις στροφές.
- Επιλύθηκε η λανθασμένη σύγκρουση στη στροφή 1 της Τζέντα.
- Η ρύθμιση του εικονικού πίσω καθρέπτη θα εφαρμόζεται σωστά.
- Οι χαρακτήρες στο βάθρο θα εμφανίζονται σωστά.
- Τα στοιχεία HUD θα εμφανίζονται σωστά σε split-screen αγώνες.
- Τα στοιχεία του πακέτου επιβράβευσης θα εμφανίζονται πλέον σωστά στο απόθεμα των χρηστών.
- Επιλύθηκε ένα πρόβλημα όπου τα πεντάλ Fanatec με load cell θα είχαν ως αποτέλεσμα μειωμένο ρυθμό καρέ.
- Ενημερώθηκαν οι αξιολογήσεις αντοχής προμηθευτή κινητήρα MyTeam (δεν θα επηρεάσουν τις υπάρχουσες σταδιοδρομίες).
- Ενημερώθηκε η ποσότητα καυσίμου για το Bahrain F1 Sprint Race.
- Επιλύθηκε ένα πρόβλημα όπου ο μηχανικός σημείωνε ένα πρόβλημα εξαρτήματος και στη συνέχεια δήλωνε αμέσως ότι επιλύθηκε.
- Επιλύθηκε ένα πρόβλημα όπου τα μποτάκια σε Flying lap φρέναραν να μην περάσουν τους οδηγούς που ήταν σε αργό γύρο.
- Επιλύθηκε ένα σφάλμα που μπορούσε να προκύψει όταν έκανες join Social play lobby το οποίο ήταν σε εξέλιξη.
- Οι χορηγοί μπορούν πλέον να εφαρμοστούν σωστά στο Player Car.
- Γενικές Βελτιώσεις Σταθερότητας.
Γενικά, ο νέος Formula τίτλος, φαίνεται να έχει κάνει αρκετά καλή εκκίνηση, τουλάχιστον αναφορικά με τον προκάτοχό του, ο οποίος παρουσίαζε ουκ ολίγα προβλήματα, κάτι το οποίο φαίνεται πως η EA δεν θέλει να επαναληφθεί. Αν θέλετε πάντως, μπορείτε να διαβάσετε την δική μας γνώμη πάνω στο παιχνίδι, εδώ.