Αυτό δήλωσε ο επικεφαλής του στούντιο παραγωγής PlatinumGames (Bayonetta, Nier: Automata), Atsushi Inaba, σε συνέντευξη που έδωσε στο VGC.
Ο Inaba ανέφερε, χωρίς να δώσει έναν συγκεκριμένο αριθμό, ότι η εταιρία δουλεύει πάνω σε αρκετούς νέους τίτλους, με τουλάχιστον 2 από αυτούς να είναι τελείως καινούρια projects.
Μάλιστα, τόνισε, ότι δουλεύουν πάνω σε κάτι που δεν έχει ξαναγίνει πότε στην βιομηχανία των παιχνιδιών. Στην προσπάθεια του να μας δώσει να καταλάβουμε ότι αυτό δεν είναι άλλη μια κλισέ φράση που χρησιμοποιούν οι δημιουργοί για να εξάψουν την περιέργεια του κοινού, είπε ότι ακόμα και οι βετεράνοι developers που υπάρχουν στο δυναμικό της εταιρίας, ήρθαν μπροστά σε κάτι που δεν είχαν ξανασυναντήσει ποτέ.
Επιπλέον, για όσους περίμεναν κάποιο τίτλο ο οποίος να αποτελεί μια συνέχεια ενός εκ των διάσημων παιχνιδιών τις εταιρίας, ανέφερε ότι είναι αρκετά δύσκολο μιας και μερικές φορές δεν έχουν τα δικαιώματα του εκάστοτε τίτλου. Αυτό δυστυχώς είναι και ένα από τα πιο αρνητικά σε μια συνεργασία με άλλη εταιρία. Σαν παράδειγμα έφερε τον τίτλο, Bayonetta, ο οποίος ανήκει σε αυτή την κατηγορία.
Για αυτό το λόγο η εταιρία δουλεύει πάνω σε καινούριους, δικούς της αποκλειστικά τίτλους, με σκοπό να αποφύγουν μελλοντικά, όλα τα τηλέφωνα που πρέπει να γίνει για να πάρουν έγκριση για κάτι.
Περιμένουμε λοιπόν με ανυπομονησία, να ακούσουμε περισσότερα νέα, σχετικά με το μέλλον των projects που μας ανέφερε ο Inaba, αλλά και για αυτό το «δεν έχει ξαναγίνει πότε στην βιομηχανία των παιχνιδιών».