Ο επικεφαλής του στούντιο Hangar 13, Haden Blackman, έφυγε από την εταιρεία. Σε μια ανακοίνωση που έγινε νωρίτερα αυτή την εβδομάδα και μοιράστηκε με διάφορα μέσα μαζικής ενημέρωσης, η 2K Games δήλωσε ότι ο Haden «εγκατέλειψε την εταιρεία για να συνεχίσει το πάθος του σε μια νέα προσπάθεια».
Με 30 χρόνια εμπειρίας στην ηγεσία της βιομηχανίας, ο Nick εντάχθηκε στο Hangar 13 το 2018 για να δημιουργήσει το Hangar 13 Brighton και έχει περάσει τα τελευταία τέσσερα χρόνια χτίζοντας την ομάδα του, αναπτύσσοντας τις δυνατότητες του στούντιο και ξεκινώντας καταπληκτικά έργα όπως το Mafia: Definitive Edition και το Mafia Trilogy.
Αν και η ανακοίνωση δεν το αναφέρει, φαίνεται ότι ο Blackman δεν ήταν η μόνη αποχώρηση, με τον γενικό διευθυντή λειτουργίας Matthew Urban να αποτελεί επίσης παρελθόν από την εταιρεία σύμφωνα με μια ανάρτηση στο LinkedIn.
Εν τω μεταξύ, ανώνυμες πηγές του Kotaku αναφέρουν πως η αποχωρίσεις αυτές έγιναν πάνω στην περίοδο που η εταιρία αναπτύσσει ένα prequel του Mafia. Το prequel αυτό βέβαια είναι ακόμη σε αρκετά πρώιμη φάση και σύμφωνα με πηγές του Kotaku, το νέο παιχνίδι Mafia θα χρησιμοποιεί την Unreal Engine 5 και όχι την μηχανή γραφικών που χρησιμοποιούσε η εταιρία μέχρι τώρα για τα παιχνίδια της σειράς.
Η αλλαγή συνεχίζει την τάση των προγραμματιστών να μετακινούνται από τις δικές τους engine στην Unreal, συμπεριλαμβανομένου του επόμενου The Witcher και Tomb Raider, δίνοντάς μας να καταλάβουμε πως η νέα Unreal Engine είναι το μέλλον της gaming βιομηχανίας.
Τώρα, αναφορικά με το prequel του Mafia, όπως είπαμε, είναι ακόμα σε πολύ αρχικά στάδια παραγωγής, οπότε ίσως περάσει αρκετός καιρός μέχρι να έχουμε περισσότερες πληροφορίες για το ίδιο το παιχνίδι και την ιστορία του.