Πριν από ένα χρόνο σχεδόν, το Counter Strike: Global Offensive πήρε τις πιο σημαντικές αποφάσεις.
Όχι μόνο να διατίθεται δωρεάν, αλλά και να δημιουργήσει ένα Battle Royale mode προσπαθώντας να τραβήξει και διαφορετικό κοινό την περίοδο που τα Battle Royales ξεφύτρωναν από παντού.
Ωστόσο έδωσε μια δικιά του πινελιά στον συγκεκριμένο τομέα και μέχρι και σήμερα κάνει προσπάθεια να αναπτύξει το συγκεκριμένο κομμάτι.
Στην αρχή, υπήρχαν διάφορα προβλήματα που δυσκόλευαν την ροή του παιχνιδιού διαμορφώνοντας ένα ασυνήθιστο ping. Αφού διορθώθηκε, καθάρισαν τους cheaters, έκαναν μικροαλλαγές αλλά πάλι κάτι έλειπε. Αυτό που δίνει κάποιο κίνητρο στον gamer να συνεχίσει και να έχει κάποιο στόχο.
RANK SYSTEM.
Το Danger Zone αποτελεί μια μικρή κουκκίδα στον τομέα της, και εφόσον δεν υπάρχει ο κίνδυνος να αντικαταστήσει τις τακτικές από το κανονικό CS:GO, προσφέρεται ως εναλλακτική. Η Valve ενσωμάτωσε έναν νέο τρόπο για να παρακολουθείτε την πορεία σας στο Danger Zone μέσα από Skill Groups.
Τα 15 Ranks ξεκινάνε από το Lab Rat (ως κατώτερο) και φθάνουν στο The Howling Alpha (το ανώτερο). Σύμφωνα με την Valve δεν υπάρχει κάποιος περιορισμός ανάλογα με το Skill Group τον παικτών δηλαδή όλοι παίζουν με όλους. Σχετικά με τα εικονίδια μπορούμε να ομολογήσουμε πως έχει γίνει πολύ καλή δουλειά, τόσο στο κεντρικό μενού αλλά και στο τέλος κάθε παιχνιδιού.
Αξίζει να σημειωθεί πως το The Howling Alpha μοιάζει σε μεγάλο βαθμό με το M4A4 «Howl».
Δεν έχει γνωστοποιηθεί επακριβώς ο τρόπος με τον οποίο ορίζεται η κατάταξη του παίκτη, αλλά η πρώτη «επαφή» γίνεται μετά από 10 παιχνίδια. Ωστόσο, δεν γνωρίζουμε αν τα παλαιότερα παιχνίδια έχουν κάποια επίδραση στην όλη κατάσταση.
Γενικότερα, το κοινό δεν φάνηκε ιδιαίτερα ευχαριστημένο με την επιλογή της Valve να επικεντρωθεί τόσο στο συγκεκριμένο κομμάτι, ζητώντας 128 tick servers, ανανεωμένο anti-cheat softwear, νέο case και operation ή έστω κάποια επιλογή του κοινού.
https://twitter.com/mathias_jone/status/1153428517394309125