Our Streamers



Τελευταίες πινελιές πριν τον Σαν-οκ

Οι Experimental Servers θα υποδεχθούν για τελευταία φορά τον Σαν-οκ, πριν γίνει διαθέσιμος στους live servers τον Ιούνιο.

Sanhok Testing Window

  • Ανοίγει: 31 Μαΐου, 7 μμ PDT / 1 Ιουνίου, 4 πμ CEST / 1 Ιουνίου, 11 πμ KST
  • Κλείνει: 4 Ιουνίου, 4 πμ PDT / 4 Ιουνίου, 1 μμ CEST / 4 Ιουνίου, 9 μμ KST

Διαθέσιμες επιλογές

  • TPP & FPP
  • NA, EU, AS: Solo/Duo/Squad

Όσον αφορά τις αλλαγές εντός παιχνιδιού, έχουμε:

Performance

  • Οι βελτιώσεις που θα βρείτε εδώ εφαρμόστηκαν και στον PUBG: Experimental Server

Gameplay

  • Τα throwables (frag grenades, stun grenades, molotovs) δέχθηκαν ορισμένες βελτιώσεις.
  • Εξισορροπήθηκε ο ρυθμός εύρεσης αντικειμένων.
    • Γενικώς το spawn rate αυξήθηκε κατά 3%
    • Το spawn rate των εξαρτημάτων των όπλων αυξήθηκε κατά 3%
      • Τα vertical grips, angle grips, thumb grips, half grips και light grips έχουν spawn rate μεγαλύτερο από το διπλάσιο που είχαν.
    • Το Μ24 δεν θα βρίσκεται πλέον στα care packages. Θα βρίσκεται σε όλο τον χάρτη,
    • Προσαρμόστηκε η ζημιά της μπλε ζώνης.
      • Μειώθηκε η ταχύτητα στους 3 τελευταίους κύκλους του Σαν-οκ
      • Αυξήθηκε ελάχιστα ο χρόνος για να αρχίσει η επόμενη ζώνη
        • Αθροιστικά σε όλο το παιχνίδι αυξήθηκε κατά 50 δευτερόλεπτα
      • Αυξήθηκε η αναμονή του τελευταίου κύκλου, από 30 σε 60 δευτερόλεπτα
    • Για καλύτερες αποδόσεις, ο χώρος αναμονής πριν αρχίσει το παιχνίδι, διασπάστηκε σε 3 περιοχές.
    • Αυξήθηκε η ποσότητα των μήλων στον χώρο αναμονής, από 10 σε 20.

 Sound

  • Προστέθηκε η επιλογή εναλλαγής της καινούριας ηχητικής λειτουργίας HRTF (Head Related Transfer Function) . Η συγκεκριμένη λειτουργία επιτρέπει την παραγωγή ήχου 3-διαστάσεων.
  • Μειώθηκε η ένταση του ήχου στο αεροπλάνο που μεταφέρει τα care packages

 Visuals

Διακόσμηση εξωτερικών χώρων

  • Οι πόλεις αποκτούν σημάδια ζωής, αφού δέχθηκαν κάποιες αλλαγές στην εμφάνισή τους.

Πλαγιές

  • Το ταϊλανδέζικο στυλ των ξύλινων τοίχων εξαπλώθηκε σε όλο τον χάρτη.

Βελτιώσεις στο θέρετρο, στην σπηλιά και στα ερείπια

  • Οι αμφιέσεις άλλαξαν και οι χώροι δέχθηκαν βελτιώσεις.

Bug Fixes

  • Αφαιρέθηκε το animation και ο ήχος του cooking (πατώντας το R) των μήλων, στον χώρο αναμονής του Σαν-οκ.
  • Διορθώθηκε ένα θέμα που μετέτρεπε τα μήλα σε μαύρα.
  • Διορθώθηκε ένα θέμα που προκαλούσε ατελείωτο loading screen και άφηνε την οθόνη μαύρη κατά την εισχώρηση στο παιχνίδι.

 Known issues (Investigating)

  • Ορισμένες φορές στο FPP, όταν ο παίκτης πηδάει την στιγμή που αρχίζει το παιχνίδι, ο παίκτης δεν επιβιβάζεται στο αεροπλάνο και αντ’ αυτού μεταφέρεται κατευθείαν στον τελικό προορισμό του αεροπλάνου.
  • Κατά την χρήση του Death Cam, κάποιες φορές οι παίκτες ή τα όπλα εξαφανίζονται.
  • Κάποιες φορές στο spectate mode ή στο Death Cam, τα σκόπευτρα είναι φανερά αλλά όχι η χρήση τους.
  • Κάποιες φορές οι άλλοι παίκτες εμφανίζονται σαν ζόμπι.
  • Κάποιες φορές δείκτης της μπλε ζώνης, πάνω από το minimap, δεν είναι συγχρονισμένος.
Σχόλια

About Gamelab.gr

Η ομάδα του GameLab απαρτίζεται από άτομα που ξέρουν τι κάνουν (ή τουλάχιστον το πιστεύουν αρκετά ώστε να πείσουν τους υπόλοιπους για αυτό) δημιουργώντας έτσι το ιδανικό σύνολο για ένα σωστό gaming site.

Check Also

Dark Souls 3

Οι servers του Dark Souls 3 είναι ξανά online

Εδώ και πολλούς μήνες, σας είχαμε ενημερώσει εδώ στο Gamelab, πως οι servers του Dark …