O ερχομός του Sam Fisher σαν Operator στο Rainbow Six: Siege, σίγουρα ήταν συναρπαστικός και πολύ fans του competitive 5v5 shooter της Ubisoft ενθουσιαστήκαν με τον ερχομό του, αλλά αν σας πούμε ότι δεν ήταν αυτή η πιο συναρπαστική αλλαγή που θα γίνει στο παιχνίδι;
Το επερχόμενο update λοιπόν του Rainbow Six: Siege, είναι εμπλουτισμένο με διαφορά χαρακτηριστικά και quality-of-life αλλαγές που θα αλλάξουν πολλά στον τρόπο παιχνιδιού.
Ας τα δούμε μια μια τις αλλαγές.
Πρώτα από όλα θα έχουμε rework στην πίστα Old Chalet.
Tο Snowmobile Garage / Wine Cellar θα συνδέονται πλέον με ένα εκτεταμένο Blue Hallway, εκτός από την παλιά διαδρομή Connector, δίνοντας στους Defenders κάλυψη ενάντια στους Attackers που push-αρουν από τις σκάλες της Βιβλιοθήκης. Το Wine Cellar έχει μετατραπεί σε μια ανοιχτή διάταξη σε στρογγυλό σχήμα, που δίνει αρκετό χώρο για άμυνα, διατηρώντας παράλληλα τις ίδιες γωνίες, ευάλωτες σε παραβίαση για τους Attackers. Επίσης έχουμε αλλαγές στα δωμάτια Master Bedroom/Office area. Το μπαλκόνι με τα μεταλλικά κάγκελα αντικαταστάθηκε από ένα εσωτερικό σολάριουμ, που συνδέεται με το Trophy Room του πρώτου ορόφου με μια νέα σκάλα. Τα λεπτότερα πλαϊνά μπαλκόνια έχουν φύγει επίσης, αλλά τα παράθυρα είναι ακόμα προσβάσιμα με rappelling.
Το Old Chalet είναι ένας από τους αρχικούς χάρτες του παιχνιδιού με πολλές ιδιαιτερότητες, οπότε είναι αναζωογονητικό να βλέπεις, ουσιαστικά κάθε παράπονο που έκαναν οι παίχτες, να αντιμετωπίζεται με κάποιο τρόπο.
Στην συνέχεια έχουμε τα νέα scopes.
Με την εισαγωγή των 1.5X, 2X και 3X scopes, η Ubisoft έχει περισσότερους τρόπους για να ενθαρρύνει συγκεκριμένα playstyles. Τώρα, τα περισσότερα Assault Rifles περιορίζονται στο εύρος του 2Χ. Με βάση την προτίμηση, αυτό θα μπορούσε να θεωρηθεί ως nerf ή buff. Με το 2X δεν μπορεί να δεις αρκετά μακριά, αλλά επιτρέπει ευρύτερο FOV και μια πιο καθαρή εικόνα του cross-shaped sight.
Όσον αφορά τους Defenders, σχεδόν κάθε SMG μπορεί να συνδέσει το νέο 1.5X, ένα απλό red-ringed sight με μια τεράστια κεντρική κουκκίδα. Tα SMG των Defenders, που είχαν προηγουμένως ACOG, έχουν πλέον 2Χ, με εξαίρεση το ανώτατο όριο του Doc σε 1,5X στο MP5. Όσο για το 3Χ, θα το βρείτε μόνο στα DMR των Twitch, Dokkaebi, Buck, Lion και Blackbeard.
Νέο gadget που σπάει reinforced walls.
To Hard Breaching ήταν αποκλειστικότητα δύο ή τριών Attacker, αλλά το νέο secondary Hard Breaching Charge κάνει μια τρυπά σε αυτό το trend. Αυτό το τετράγωνο κομμάτι ικριώματος μπορεί να κόψει μια τρύπα αρκετά μεγάλη για να πηδήξετε μέσα ή να σκύψετε και να περάσετε, ή ακόμα και να ανοίξει μια ενισχυμένη πόρτα. Είναι ένα πολύ χρήσιμο δευτερεύον gadget. Ως εκ τούτου, η Ubisoft το περιορίζει σε πέντε μόνο επιτιθέμενους: Nøkk, Amaru, Capitão, Ying και Montagne.
Εισαγωγή του Reinforcement pool.
Θέλετε να προλάβετε να βάλετε τα gadgets σας αλλά και να κάνετε reinforce μέσα σε 30 δευτερόλεπτα; Ναι λεμέ για εσάς Kapkan mains. Πλέον δεν χρειάζεται να ανησυχείτε για το αν θα προλάβετε, μιας και με το Reinforcement pool τα 10 reinforce που αντιστοιχούν στους 5 παίχτες θα είναι κοινά, έτσι ένας παίχτης μπορεί να κάνει πάνω από 2 reinforce ή ακόμα και όλα.
Rework στον Thatcher.
Η Ubisoft ολοκλήρωσε επιτέλους την αλλαγή του Thatcher, που ξεκίνησε πριν από ένα χρόνο. Ξεκινώντας με το Shadow Legacy, οι EMP χειροβομβίδες του θα απενεργοποιούν προσωρινά τα αμυντικά gadgets, χωρίς να τα καταστρέψουν. Αυτό ισχύει για όλα: κάμερες, Gu mines, ADS και ναι, ακόμη και τις μπαταρίες του Bandit. Λαμβάνοντας υπόψη την πρόσφατη αύξηση τον ban του Thatcher στα ranked ίσως να είναι μια σωστή αλλαγή, αλλά θα το δούμε και στην πράξη.
Αυτό είναι ένα προφανές nerf για το Thatcher. Με αυτή την αλλαγή βέβαια επηρεάζεται και το Bandit Trick. Όταν το EMP σβήνει, ο Bandit πρέπει τώρα να επιλέξει αν θα πάρει και θα αντικαταστήσει την μπαταρία ή απλώς να την τραβήξει, ενώ ταυτόχρονα καθορίζει σε ποιον τοίχο πρόκειται να επιχειρήσουν μια παραβίαση.
Νέα Ping.
Το Pinging έχει την πρώτη ουσιαστική αλλαγή σε σχεδόν πέντε χρόνια. Με το Ping 2.0, κάθε gadget θα μαρκάρεται με ένα αναγνωριστικό εικονίδιο, έτσι ώστε να μπορούν να το δουν όλοι οι συμπαίκτες σας.
Map bans.
Ουσιαστικά θα δουλεύει όπως και στα τουρνουά. Μια ομάδα από 3 maps θα εμφανίζεται και στις 2 ομάδες, οι οποίες, η κάθε μια, θα έχει την επιλογή να αποκλείσει ένα από αυτά.