Μια από τις πιο εμβληματικές εκφράσεις στην ιστορία του gaming (You’ve met with a terrible fate) αποκαλύφθηκε πως από πίσω κρύβει τα συναισθήματα των υπαλλήλων που δούλεψαν πάνω στο παιχνίδι The Legend of Zelda: Majora’s Mask.
Ο τίτλος αναπτύχθηκε σε κάτι λιγότερο από 2 χρόνια, χρόνος ελάχιστος για ένα τέτοιο μεγάλο project με τους υπάλληλους της Nintendo να βρίσκονταν κάτω από τεράστια πίεση για την αμεσότερη ολοκλήρωσή του.
Ανακαλύπτοντας αναφορές σε διάφορα παλιά ιαπωνικά περιοδικά, το κανάλι Did You Know Gaming αποκάλυψε πως οι συγγραφείς του παιχνιδιού έβαζαν τα συναισθήματα των υπαλλήλων που δούλευαν απίστευτες υπερωρίες.
Σε ένα από αυτά τα περιοδικά, ο Shigeru Miyamoto ανέφερε πως «πολλοί άνθρωποί δούλευαν υπερωρία, ένεκα του τεράστιου όγκου δουλειάς που έπρεπε να γίνει. Περιττό να αναφέρω πως ήταν ένα σκληρότατο έτος. Τα πάντα επιτρεπόντουσαν αρκεί να ολοκληρωθεί ο τίτλος.»
Ακόμα και ο Eiji Aonouma δεν πρόλαβε να παίξει τον τίτλο πλήρως προτού αυτός ολοκληρωθεί και κυκλοφορήσει, αφού δούλευε μερόνυχτα.
Η πληροφορία για τους NPCs προέρχεται από τον συγγραφέα Mitsuhiro Takano. «Βάλαμε τα συναισθήματά μας στα στόματα των κατοίκων της Termina.»
Μερικά από τα παραδείγματα είναι τα λόγια ενός ξυλουργού να λέει «Damn! I guess I’m Staying up tonight» Αλλά και του Δήμαρχου να λέει «μην το πείτε στην γυναίκα μου» δίνοντας έτσι μια ένδειξη του πως η εργασία επηρέασε την οικογενειακή τους ζωή.
Το Majora’s Mask είναι γνωστό ως το πιο σκοτεινός τίτλος Legend of Zelda, μιας που πραγματεύεται πολύ δυσκολότερα και βαθύτερα θέματα. Απ’ ό,τι φαίνεται ο τίτλος έχει σκοτεινές προεκτάσεις και στην πραγματική ζωή, αφού οι δημιουργοί «μαρτύρησαν» μέχρι να ολοκληρωθεί,
Διαβάστε ακόμη:
Υπό ανάπτυξη βρίσκονται τόσο το VR2 mode του Gran Turismo 7 όσο και η πρώτη ταινία του franchise
Στην κορυφή της αγοράς στο Η.Β. το Nintendo Switch και δυνατές εκπτώσεις για την νέα χρονιά