Η Game Science, ανακοίνωσε ότι το Black Myth: Wukong αποφάσισε να κάνει το μεγάλο βήμα και να μεταβεί στην Unreal Engine 5, επιτρέποντας στο παιχνίδι να υποστηρίζει ανάλυση 4K, raytracing και Nvidia DLSS, κατά την κυκλοφορία του. Βέβαια, η μετάβαση αυτή του παιχνιδιού, θα γίνει τόσο με την βοήθεια της Nvidia, όσο και της Epic Games.
Μάλιστα, μαζί με την ανακοίνωση, έχουμε και ένα νέο trailer, 12 λεπτών, που μας δείχνει τα νέα γραφικά του παιχνιδιού.
Από την πρώτη στιγμή, αρκετούς μήνες πριν, που εμφανίστηκε το πρώτο teaser του παιχνιδιού, κατάφερε να κερδίσει το ενδιαφέρον της gaming κοινότητας, δημιουργώντας παράλληλα και αρκετές προσδοκίες για αυτό που θα έπρεπε να περιμένουν οι παίχτες.
Έτσι με αυτό το νέο βίντεο, το Black Myth: Wukong, όχι μόνο επιβεβαιώνει τις προσδοκίες αυτές, αλλά θα μπορούσε κανείς να πει, πως τις μεγεθύνει ακόμα περισσότερο. Καθώς η επιλογή της Unreal Engine 5, βλέπουμε πως πάει το παιχνίδι “αρκετά βήματα” πιο πάνω.
Φαίνεται να έχει γίνει μια αρκετά προσεγμένη δουλειά, δίνοντας και αρκετή προσοχή στις λεπτομέρειες, όπως για παράδειγμα τα χνάρια που αφήνει στο χιόνι το ραβδί του Wukong καθώς τρέχει στο χιόνι. Όμως, πέραν των λεπτομερειών, είχαμε την ευκαιρία να δούμε και τα πιο “σημαντικά” του παιχνιδιού, όπως τα γραφικά, αλλά και τα animation των χαρακτήρων και των κινήσεων τους.
Από την άλλη, δεν θα πρέπει να αγνοήσουμε την εμφάνιση των μοντέλων όσων είδαμε στο παραπάνω βίντεο, γιατί καλά και ωραία τα γραφικά της Unreal Engine, αλλά αν κάτι δεν έχει σχεδιαστεί και καλά, τότε μάλλον πάνε στράφι. Κάτι το οποίο, ευτυχώς, δεν συμβαίνει εδώ. Αφού ακόμα και τα πιο “ασήμαντα” mobs φαίνεται πως είναι σχεδιασμένα στην εντέλεια, δεν θα μπούμε καν στη διαδικασία να σχολιάσουμε τον ηλεκτροφόρο, κινέζικο δράκο, κυρίως γιατί μας έχει πέσει το σαγόνι.