Το αμφιλεγόμενο παιχνίδι του Hideo Kojima, Death Stranding, τον Μάρτιο του 2021 ξεπέρασε τις 5 εκατομμύρια πωλήσεις σε PS4 και σε PC, με τον Jay Boor να κοινοποιεί τις πωλήσεις του μέσω του GI.biz, δηλώνοντας πως τo παιχνίδι τα πήγε πολύ καλά σε πωλήσεις.
Ο Boor υποστηρίζει, πως αυτό επιτεύχθηκε χάρις το “social strand system”, μέσω του οποίου οι παίκτες του παιχνιδιού έχουν τη δυνατότητα να αλληλοεπιδρούν μεταξύ τους. Για όσους δεν έχετε παίξει το Death Stranding, στην ουσία ένα μέρος αυτής της αλληλεπίδρασης γίνεται με τη συμβολή των παικτών στον κόσμο του παιχνιδιού, όπως για παράδειγμα το χτίσιμο γεφυρών οι οποίες διευκολύνουν τους επόμενους στο να περάσουν απέναντι. Επιπλέον, μπορείτε να βρείτε διάφορα safehouses, σκάλες και πολλά άλλα ώστε οι παίκτες να ολοκληρώσουν πιο εύκολα την αποστολή τους.
Όπως μας μετέφερε και ο Boor, ο Kojima ήθελε να κάνει τους παίκτες να νιώσουν μέρος ενός community, σε έναν μοναχικό κόσμο όπως αυτόν του Death Stranding, υπάρχουν και άλλοι παίκτες που βιώνουν την ίδια κατάσταση. Μόνο και μόνο αυτό, μπορεί να είναι αρκετό για να απαλύνει ότι τους βαραίνει.
Φυσικά, η επιτυχία του Death Stranding θα έχει και συνέχεια, αφού τον Σεπτέμβριο θα κυκλοφορήσει το Director’s Cut του παιχνιδιού, με περισσότερες πληροφορίες να έρχονται σύντομα, σύμφωνα με τον Boor.
Τέλος, στο Directors Cut, οι παίκτες θα έχουν την ευκαιρία να βιώσουν αναβαθμισμένα γραφικά τελευταίας γενιάς, όπως και καινούριες αποστολές, story, όπλα, οχήματα, equipment αλλά και ένα καινούριο racing mode που θα περιλαμβάνει leaderboards.