Η μεταφορά του PUBG: Battlegrounds από την την one-time αγορά, στην τιμή των 30 ευρώ, σε free-to-play τίτλο φαίνεται πως ήταν η καλύτερη επιλογή που θα μπορούσε να κάνει η Krafton, η ιδιοκτήτρια εταιρία του παιχνιδιού.
Πιο συγκεκριμένα, η Krafton έδωσε στην δημοσιότητα τα έσοδα της για το πρώτο μισό του 2022. Από αυτά τα δεδομένα, προκύπτει όχι μόνο το γεγονός πως τα κέρδη που αποφέρει ο τίτλος μέσω των skins και των battle pass είναι παραπάνω από αρκετά, αλλά και πως υπάρχει καθημερινή εισροή για πάνω από 80.000 νέους παίκτες, από την 12η Ιανουαρίου του 2022, την ημέρα δηλαδή που το PUBG έγινε επίσημα free-to-play.
Φαίνεται πως το PUBG: Battlegrounds αναστήθηκε από τους νεκρούς, γεγονός ευχάριστο ειδικά για τους Έλληνες παίκτες, καθώς το συγκεκριμένο battle royale είναι η πρώτη τους επιλογή.