Our Streamers



Το free-to-play μοντέλο του PUBG: Battlegrounds απέδωσε καρπούς

Η μεταφορά του PUBG: Battlegrounds από την την one-time αγορά, στην τιμή των 30 ευρώ, σε free-to-play τίτλο φαίνεται πως ήταν η καλύτερη επιλογή που θα μπορούσε να κάνει η Krafton, η ιδιοκτήτρια εταιρία του παιχνιδιού.

Πιο συγκεκριμένα, η Krafton έδωσε στην δημοσιότητα τα έσοδα της για το πρώτο μισό του 2022. Από αυτά τα δεδομένα, προκύπτει όχι μόνο το γεγονός πως τα κέρδη που αποφέρει ο τίτλος μέσω των skins και των battle pass είναι παραπάνω από αρκετά, αλλά και πως υπάρχει καθημερινή εισροή για πάνω από 80.000 νέους παίκτες, από την 12η Ιανουαρίου του 2022, την ημέρα δηλαδή που το PUBG έγινε επίσημα free-to-play.

Φαίνεται πως το PUBG: Battlegrounds αναστήθηκε από τους νεκρούς, γεγονός ευχάριστο ειδικά για τους Έλληνες παίκτες, καθώς το συγκεκριμένο battle royale είναι η πρώτη τους επιλογή.

Σχόλια

About Gamelab.gr

Η ομάδα του GameLab απαρτίζεται από άτομα που ξέρουν τι κάνουν (ή τουλάχιστον το πιστεύουν αρκετά ώστε να πείσουν τους υπόλοιπους για αυτό) δημιουργώντας έτσι το ιδανικό σύνολο για ένα σωστό gaming site.

Check Also

Η Maman Brigitte αφήνει τον κόσμο των νεκρών και κάνει την εμφάνισή της στις αρένες του SMITE

Πριν μερικές ώρες, έγινε διαθέσιμο στο SMITE το νέο update, με την ονομασία Protector of …