Στο πιο πρόσφατο State of Play, απολαύσαμε μια παρουσίαση αφιερωμένη στο Ghostwire: Tokyo, ένα παιχνίδι που μπορεί να έχει διαφύγει της προσοχής σας μιας και ο Φεβρουάριος είναι γεμάτος με νέες και κορυφαίες κυκλοφορίες.
Ξεκινώντας, να πούμε ότι το παιχνίδι έχει πλέον επίσημη ημερομηνία κυκλοφορίας στις 25 Μαρτίου, σύμφωνα με την ίδια τη Bethesda και την Tango Gameworks. Το trailer του State of Play, μας σύστησε καινούρια πράγματα στο παιχνίδι ιδιαίτερα στο κομμάτι του gameplay αλλά και των επιλογών που θα έχετε ενώ εξερευνάτε τον κόσμο του.
Η ιστορία του παιχνιδιού είναι γνωστή από το προηγούμενο trailer που κυκλοφόρησε. Πρωταγωνιστής είναι ο Akito, ο μοναδικός επιζών από μια μυστηριώδη ομίχλη που κατέκλισε το Τόκυο και εξαφάνισε όλο τον πληθυσμό του και πλέον, με τη βοήθεια ενός πνεύματος ονόματι KK θα πρέπει να αντιμετωπίσει τα άπειρα πνεύματα και φαντάσματα που έχουν κατακλίσει την πόλη. Αρχηγός αυτής της επιδρομής, φαίνεται πως είναι ένας μυστηριώδης επίσης εχθρός, που φοράει μία Hannya μάσκα και σίγουρα δε φαίνεται να αστειεύεται.
Βασικά όπλα του Akito, φαίνεται πως είναι κατά κύριο λόγο οι elemental δυνάμεις που του προσφέρει ο KK όπως επίσης blocks αλλά και ορισμένα όπλα που μας συστήθηκαν στο πιο πρόσφατο trailer. Αναφερόμαστε φυσικά σε ένα τόξο, που μπορεί να γίνει θανατηφόρο αν συνοδεύεται με καλό στόχο και σωστό stealth, όπως επίσης και ένα είδος μαγεμένων trinkets τα οποία όπου πεταχτούν δημιουργούν μια ηλεκτροφόρα περιοχή που τραυματίζει τους εχθρούς σας.
Φυσικά, μπορέσαμε να δούμε τις elemental επιθέσεις του Akito σε δράση λίγο περισσότερο αυτή τη φορά και σίγουρα δεν απογοήτευσαν.
Μιλάμε για γρήγορες εναλλαγές των στοιχείων της φύσης αλλά και επιθέσεις συνοδευόμενες από εντυπωσιακές κινήσεις των χεριών του που σας κάνει να αισθάνεστε κυρίαρχοι και ειδικοί. Η δουλειά που έχουν κάνει η δημιουργοί πάνω σε αυτό το κομμάτι είναι σίγουρα εμφανείς και πετυχημένη μιας και σας δίνεται η αίσθηση ότι ποτέ δεν κάνετε τις ίδιες κινήσει. Δε λείπουν βέβαια και πολλαπλές ακόμα κινήσεις, όπως η εξουδετέρωση των εχθρών με μιας μορφής wires, που φαίνεται να αποτελούν ένα είδος finishing move καθώς επίσης και ένα μέσο εξερεύνησης της πόλης για το οποίο θα μιλήσουμε παρακάτω.
Κάτι που δεν είχαμε δει όμως από το προηγούμενο trailer, είναι ότι το Ghostwire: Tokyo θα αποτελεί ένα Open World παιχνίδι ή έστω με έντονα στοιχεία Open World, ένα στυλ που πιθανό να θυμίζει αυτό του The Evil Within 2. Εκτός από το main story, o Akito θα κληθεί να περιπλανηθεί σε μπόλικες περιοχές του Tokyo οι οποίες θα περιβάλλονται από την ομίχλη και θα σας προκαλούν damage, ενώ παράλληλα θα είναι γεμάτες με επικίνδυνα υπερφυσικά πλάσματα. Αν θέλετε να εξερευνήσετε αυτές τις περιοχές, θα πρέπει να βρείτε και να κάνετε cleanse ορισμένες Torii Gates.
Ακόμη κάτι που θα βρείτε στο Τόκυο είναι τα Utena Spaces. Σύμφωνα με το trailer, μιλάμε για περιοχές όπου η ρευστή πραγματικότητα διαστρεβλώνεται με αποτέλεσμα ο χρόνος και ο χώρος να μη μπορούν να είναι έμπιστα. Στην ουσία μιλάμε για χώρους όπου ο κόσμος γύρω σας μεταβάλλεται και καταρρέει παρέα με σκοτεινό αλλά και τρεμάμενο φωτισμό.
Επιπλέον, ένας τρόπος όπου θα μπορείτε να αντλείτε xp και να αναβαθμίζεστε, είναι η απελευθέρωση ψυχών που έχουν ξεμείνει στην πόλη όσο την εξερευνείτε. Και μιας και αναφερθήκαμε στην εξερεύνηση, οι δρόμοι και τα στενά του Τόκυο δε θα είναι τα μόνα διαθέσιμα, καθώς μέσω των wires μπορείτε να πιάσετε μικρά πνεύματα που βρίσκονται στις ταράτσες των κτιρίων και έτσι να τις φτάσετε και εσείς.
Κλείνοντας, το Ghostwire: Tokyo φαίνεται ως ένα παιχνίδι που δεν έχει στόχο να σας τρομάξει αλλά να σας εισάγει σε ένα σχετικά φωτεινό Τόκυο, από το οποίο όμως δε θα λείπει η creepy ατμόσφαιρα και πολλαπλά υπερφυσικά πλάσματα εμπνευσμένα από την Ιαπωνική λαογραφία. Ταυτόχρονα, όλα τα παραπάνω φαίνεται ότι θα συνοδεύονται και με ένα απολαυστικό gameplay. Τέλος, μέχρι την κυκλοφορία του πιθανό να έχουμε περισσότερα νέα για το παιχνίδι, επομένως ίσως αποκτήσουμε και μια πιο ξεκάθαρη και επιβεβαιωμένη εικόνα.
Το Ghostwire: Tokyo θα κυκλοφορήσει όπως είπαμε στις 25 Μαρτίου αποκλειστικά για PS5 και PC.