Η εταιρεία, Sulake, ανακοίνωσε ότι το Habbo έχει πλέον ενσωματωθεί πλήρως στο Unity, αντί του Flash. Η μετάβαση στο Unity προσφέρει στους χρήστες νέες δυνατότητες που εισάγονται παράλληλα με πολλά από τα αγαπημένα κλασικά των Fan.
Η εξέλιξη του επιπέδου, τα καθημερινά δώρα, οι ανταμοιβές των επιτευγμάτων και οι δωρεές από χρήστη σε χρήστη, είναι μερικές από τις νέες δυνατότητες που θα παρουσιαστούν με τη μετάβαση του Habbo στo Unity.
Πολλά από τα κλασικά χαρακτηριστικά που λατρεύουν οι θαυμαστές για το Habbo επιστρέφουν επίσης, όπως το Marketplace και το σύστημα συναλλαγών, διατηρώντας έτσι την ουσία αυτού που κάνει το Habbo τόσο εμβληματικό, ενώ του δίνει μια μοντέρνα λάμψη.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Sulake, Valtteri Karu, δήλωσε:
Η πλήρης μετάβασή μας στην Unity σηματοδοτεί το πρώτο ορόσημο σε μια μακρά σειρά νέου και βελτιωμένου περιεχομένου που έχουμε στο κατάστημα. Από τότε που ξεκίνησε το Habbo το 2000, είμαστε τυχεροί που έχουμε εκατομμύρια ενεργούς και παθιασμένους θαυμαστές και θέλουμε να σας διαβεβαιώσουμε ότι αυτό δεν είναι μια νέα εφεύρεση του Habbo, αλλά μια ανακαίνιση που εκμεταλλεύεται τη σύγχρονη τεχνολογία για να κάνει το Habbo που αγαπάτε ακόμη καλύτερο, διατηρώντας παράλληλα τις πτυχές του που το έχουν κάνει τόσο δημοφιλές.
Το Habbo, ξεκίνησε ως μια free-to-play virtual community το 2000, καταφέρνοντας να συγκεντρώσει εκατοντάδες εκατομμύρια θαυμαστές σε διάστημα δύο δεκαετιών. Οι παίκτες που ξεκίνησαν ως έφηβοι έχουν μεγαλώσει με το Habbo και τώρα επέστρεψαν στην social and gaming πλατφόρμα κατά τη διάρκεια του Lockdown του COVID-19, ως μέσο για να απολαύσουν μια διαδικτυακή εμπειρία της κοινότητας.
Καθ ‘όλη τη διάρκεια της 20ετούς ιστορίας του, το Habbo γιόρτασε τη διεθνή επιτυχία με 9 γλωσσικές εκδόσεις και πάνω από 316 εκατομμύρια εγγεγραμμένα είδωλα, σε περισσότερες από 115 χώρες, δημιουργώντας πάνω από 500 εκατομμύρια δωμάτια.
Πολλαπλά βραβεία προσφέρθηκαν στην υπηρεσία, όπως το Fast 500 EMEA (2005), το Best Community Site, το Site of the Year (MetrixLab, πολλαπλά βραβεία από το 2006-2015, το Παγκόσμιο ασφαλέστερο κοινωνικό δίκτυο και το Nokia Foundation Award (2008), αλλά η καινοτομία του Habbo δεν σταματά εκεί. Ήταν επίσης μια από τις πρώτες διαδικτυακές εικονικές κοινότητες που εξασφάλισε πολλές διαφημιστικές συνεργασίες με πάνω από 300 μάρκες, από μια μεγάλη ποικιλία τομέων και σημαντικών χαρακτηριστικών διασημοτήτων.
Σε αυτά περιλαμβάνονται οι μουσικοί καλλιτέχνες Pink, Miley Cyrus, Lady Gaga και Ozzy Osbourne και κινηματογραφικές ταινίες όπως η σειρά Harry Potter, η σειρά Twilight, το Fantastic Four και πολλές άλλες.