Άλλη μια καθυστέρηση για το Kerbal Space Program 2 ανακοινώθηκε, αυτή τη φορά από τον Creative Director του παιχνιδιού, Nate Simpson, ο οποίος ενημέρωσε το κοινό πως το παιχνίδι θα κυκλοφορήσει στις αρχές του 2023, για PC και για κονσόλες αργότερα το ίδιο έτος, χωρίς όμως, ούτε τώρα, να δίνει κάποια συγκεκριμένη ημερομηνία κυκλοφορίας.
Ο Nate Simpson λοιπόν, έκανε μια προσωπική ανάρτηση, η οποία ήταν κάτι σαν γράμμα προς τους παίχτες, μέσω της οποίας ενημέρωσε τους παίχτες για τους λόγους οι οποίοι ανάγκασαν το παιχνίδι να αναβάλει για λίγο ακόμα την κυκλοφορία του.
Γεια σε όλους,
Είμαι ο Nate Simpson, Creative Director για το Kerbal Space Program 2. Πήραμε τη δύσκολη απόφαση να μεταφέρουμε την ημερομηνία κυκλοφορίας του KSP 2, το οποίο θα κυκλοφορήσει στις αρχές του 2023 σε υπολογιστή με την κυκλοφορία στις κονσόλες αργότερα εκείνο το έτος.
Χτίζουμε ένα παιχνίδι τεράστιας τεχνολογικής πολυπλοκότητας και αφιερώνουμε αυτόν τον επιπλέον χρόνο για να διασφαλίσουμε ότι θα πετύχουμε την ποιότητα και το επίπεδο που του αξίζει. Παραμένουμε επικεντρωμένοι στο να διασφαλίσουμε ότι το KSP2 αποδίδει καλά σε μια ποικιλία υλικού, έχει εκπληκτικά γραφικά και είναι πλούσιο σε περιεχόμενο. Έχουμε δημιουργήσει μια θεαματική ομάδα στην Intercept Games, μια ομάδα που περιλαμβάνει, βασικά μέλη από την ομάδα ανάπτυξης πίσω από το αρχικό διαστημικό πρόγραμμα Kerbal. Έχουμε τον τέλειο συνδυασμό έμπειρων, παθιασμένων και ικανών προγραμματιστών που προσπαθούν να αποτυπώσουν πλήρως τις φιλόδοξες δυνατότητες αυτού του παιχνιδιού.
Είμαστε για πάντα ευγνώμονες στην κοινότητα του KSP που ήταν δίπλα μας σε αυτό το ταξίδι και εκτιμούμε τη συνεχή υποστήριξή σας καθώς προχωράμε προς τη γραμμή του τερματισμού. Ανυπομονούμε να παίξουν όλοι το παιχνίδι και θα συνεχίσουμε να μοιραζόμαστε περισσότερες πληροφορίες μαζί σας τους επόμενους μήνες.
Πριν από ένα μήνα η Intercept Games και η Private Division κυκλοφόρησαν ένα νέο developer video, με βασικό θέμα τα διαστρικά ταξίδια. Το Kerbal Space Program 2 θα είναι κατά πολύ μεγαλύτερο σε εμβέλεια σε σύγκριση με το πρώτο παιχνίδι, επιτρέποντας στους παίκτες να πλεύσουν προς τα αστέρια και να αντιμετωπίσουν τις τεχνικές προκλήσεις που θα βρίσκουν στο δρόμο τους.