To studio πίσω από το Subnautica μας παρουσίασε το Moonbreaker στην φετινή Gamescom. Το παιχνίδι είναι σαν το Hearthstone με μινιατούρες. Υπεραπλούστευση το ξέρουμε, αλλά έτσι το περιέγραψε ο Charlie Cleveland, Game Director της Unknown Worlds. Αν αυτή η ιδέα κέντρισε το ενδιαφέρον σας, τότε σίγουρα θα καταλάβετε γιατί η ομάδα πίσω από το παιχνίδι πιστεύει ότι έχει καταφέρει κάτι σημαντικό.
Στο παιχνίδι θα μπούμε μέσα σε ένα σύμπαν επιστημονικής φαντασίας που δημιουργήθηκε μαζί με τον συγγραφέα Brandon Sanderson και θα εξερευνήσουμε ένα απομακρυσμένο ηλιακό σύστημα ονόματι The Reaches, στο οποίο περιστρέφονται πολλαπλά φεγγάρια. Η σπάνια ουσία που βρίσκεται στο εσωτερικό μανδύα τους, το Cinder, δίνει τις ικανότητες στους υπερδύναμους χαρακτήρες μας, τους Solars. Για να επιβιώσουν πρέπει να έχουν στην κατοχή τους αυτή την σπάνια ουσία.
Εξ ου και το σκηνικό του παιχνιδιού, ένας καπετάνιος και το πλήρωμά του. Το παιχνίδι φαίνεται να δανείζεται στοιχεία από το Firefly και το Guardians of the Galaxy αλλά και γήινα χαρακτηριστικά από τους Πειρατές της Καραϊβικής.
Ένα σημαντικό χαρακτηριστικό του παιχνιδιού που παρουσιάστηκε είναι το customization. Δεν μιλάμε απλά για την δυνατότητα ενός skin αλλά για πλήρη ελευθερία να βάψουμε τις μινιατούρες μας όπως θα κάναμε και στην πραγματικότητα. Το παιχνίδι μας επιτρέπει να εφαρμόσουμε πολλές τεχνικές που χρησιμοποιούνται από ειδικούς σε αυτό τον τομέα αλλά ταυτόχρονα μας βοηθάει με αυτοματισμούς ώστε να μην νιώθούμε ότι χρειάζεται να μάθουμε ένα νέο Photoshop.
Όταν οι ήρωες μας είναι έτοιμοι για μάχη, μπαίνουν σε ένα χάρτη χωρίς συγκεκριμένες θέσεις και αναπτύσσουν τις ικανότητες και τις στρατηγικές τους ως turn-based. Ο γύρος ξεκινάει βρίσκοντας εσάς και τους αντιπάλους σας στα αντίθετα μέρη του χάρτη. Σε κάθε γύρο το Cinder δίνει ειδικές ικανότητες στους ήρωες σας ή νέους ήρωες.
To παιχνίδι θα κυκλοφορήσει σε beta έκδοση στις 30 Σεπτεμβρίου και θα είναι διαθέσιμο στο Steam από όπου μπορείτε ήδη να το προσθέσετε στην λίστα τον επιθυμιών σας.