Μετά την αποτυχία του Warcraft 3: Reforged, δεν είναι και η καλύτερη στιγμή να βγάλεις ένα real-time strategy.
Έχοντας λοιπόν αυτό σαν βάση, η εταιρία παραγωγής του RTS: A Year of Rain, Daedalic Entertainment, το οποίο έχει παγώσει εδώ και καιρό, αποφάσισε να σταματήσει όλες τις εργασίες πάνω στον τίτλο, με αρκετές πιθανότητες μάλιστα, η απόφαση αυτή να είναι και το οριστικό τέλος του παιχνιδιού.
Την Τετάρτη, η ομάδα των Developers έβγαλε ανακοίνωση πως αναγκάζονται να απορρίψουν τα μελλοντικά τους σχέδια και ότι θα κλείσουν τους servers, μιας και δεν είχαν αρκετούς παίχτες και αρκετή χρηματοδότηση για να συνεχίσουν την υποστήριξη.
Παρακάτω η ανακοίνωση:
Η χαμηλή βάση των παικτών μας βλάπτει ουσιαστικά. Μέχρι σήμερα δεν φτάσαμε πάνω από 5000 παίκτες παγκοσμίως. Είμαστε βαθύτατα λυπημένοι για όλους όσους αισθάνονταν ή θα αισθάνονται ότι τους απογοητεύσαμε. Θεωρούμε ότι είμαστε ένα ανεξάρτητο στούντιο με περιορισμένους πόρους.
Οι παίκτες θα εξακολουθούν να έχουν την ευκαιρία να παίξουν στο multiplayer και η τελική ενημέρωση ανταλλάσσει το matchmaking system με ένα P2P σύστημα. Οι βαθμολογίες και τα στατιστικά των παικτών έχουν χαθεί επίσης. Η προγραμματισμένη ενημερωμένη έκδοση του pathfinding έχει επίσης πεταχτεί στα “σκουπίδια.
Επίσης έχει προστεθεί και ένα νέο Mode άλλα η ομάδα μας προειδοποιεί ότι δεν είναι και αυτό που περιμένουμε ακριβώς.
Ενώ το νέο περιεχόμενο δεν ταιριάζει με το συνηθισμένο επίπεδο ποιότητας που έχουμε ορίσει για τους εαυτούς μας, πιστεύουμε ότι δεν πρέπει να τους κρατήσουμε πίσω και πραγματικά θέλαμε να μοιραστούμε την δουλεία, που κάποια μέλη της ομάδας πέρασαν τα τελευταία τους δύο χρόνια.