Διαβάζοντας τον τίτλο, πολλοί από εσάς αυτή τη στιγμή λέτε την φράση (ή κάποια με το ίδιο νόημα), “Ανάθεμα κι αν υπάρχει σκεπτικό πίσω από αυτό”.
Και ίσως και με το δίκιο σας, αφού δεν είναι λίγες οι φορές που, η κατά τα άλλα, αγαπημένη μας Riot, μας έχει δείξει ότι δεν φαίνεται να έχει δοκιμάσει και πολύ καλά τους νέους χαρακτήρες που προστίθενται στο League of Legends.
Υπερβολή;
Όχι και τόσο.
Μια βόλτα στα διάφορα forums που αφορούν το παιχνίδι, θα σας κάνουν να αλλάξετε γνώμη επί του θέματος, αν φυσικά δεν έχετε ήδη βγάλει το πόρισμα από μόνοι σας.
Ανεξάρτητα όμως από το τι πιστεύει ο καθένας από εμάς, είναι γεγονός ότι η Riot έχει μια δημιουργική ομάδα, όπου δεν αποτελείται από μαϊμούδες που βαράνε δυο πιατίνια μεταξύ τους (όπως πολλοί πιστεύουν), αλλά από άτομα που δουλεύουν αρκετές ώρες την ημέρα, με σκοπό να προσφέρουν νέο υλικό για τους παίχτες (και φυσικά όχι για να τους βρίζει μετά ο Νικολάκης, ο Γιωργάκης και ο IluvYouMum62).
Ένας εξ αυτών λοιπόν, είναι και ο Mark “Scuffy” Yetter, lead gameplay designer της Riot, ο οποίος μέσω ενός πρόσφατου blog, μοιράστηκε με την κοινότητα του παιχνιδιού, την διαδικασία που ακολουθούν για την δημιουργία ενός νέου χαρακτήρα.
Ουσιαστικά, για να μπορέσει ένας χαρακτήρας να πάρει πνοή, θα πρέπει να απαντά αρχικά στις 4 βασικές ερωτήσεις σχεδιασμού που έχουν θέσει σαν βάση.
Αρχικά ένας νέος χαρακτήρας θα πρέπει να φέρνει στο παιχνίδι, έστω και λίγο, διαφορετικούς τρόπους gameplay. Κάτι το οποίο είναι απόλυτα λογικό. Αλλά και απαιτητικό και δύσκολο, αφού μην ξεχνάμε ότι αυτή τη στιγμή υπάρχουν πάνω από 150 χαρακτήρες μέσα στο παιχνίδι. Και το να κυκλοφορήσουν μια κόπια ενός χαρακτήρα που υπάρχει ήδη, αλλά με άλλο περίβλημα, μόνο κακό θα τους κάνει.
Στη συνέχεια, το theme του χαρακτήρα, θα πρέπει να ταιριάζει με τον ρόλο που θα έχει μέσα στο παιχνίδι. Άσχετα με το πως θα επιλέξουν οι παίχτες να παίξουν, δεν μπορούν να εμφανίσουν έναν τύπο με βαριά πανοπλία μέχρι και στα δόντια και να που, “Α, ορίστε ο νέος μας control mage.”
Σαν προέκταση του προηγούμενου βήματος, ο νέος χαρακτήρας θα πρέπει να έχει ικανότητες οι οποίες θα συμβαδίζουν με το theme του. Τον Gragas για παράδειγμα, όσοι παίζετε LoL, σίγουρα τον γνωρίζετε. Ένας χοντρούλης, μόνιμα μεθυσμένος τύπος, ο οποίος σας βαράει με την κοιλιά του και σας πετάει βαρέλια στη μάπα. Οκ, το έχουμε σαν εικόνα; Τώρα λοιπόν φανταστείτε, αυτές τις ικανότητες και κινήσεις να τις είχε… η Caitlyn. Καμία απολύτως λογική.
Και τέλος, το 4ο βήμα ή ερώτηση, και ίσως το πιο σημαντικό, αυτός ο χαρακτήρας να συνυπάρχει στον κόσμο του LoL χωρίς να επισκιάζει ή να επισκιάζεται από τους υπόλοιπους. Δηλαδή να μην είναι overpowered (γιατί συνήθως αυτό γίνεται).
Κάτι για το οποίο έχει ακούσει γκρίνιες και παράπονα, ουκ ολίγες φορές η Riot.
Επιπλέον, ο Scuffi, έκανε γνωστό ότι, η όλη διαδικασία, μπορεί να διαρκέσει μέχρι και 8 εβδομάδες, μέχρι τελικά να δώσουν το “οκ” και να μπει ο χαρακτήρας στην φάση της παραγωγής.
Γενικά, όταν κάποιος είναι “έξω από τον χορό”, του είναι πολύ εύκολο να λέει και να πιστεύει ό,τι θέλει. Όμως, εδώ και χρόνια, το League of Legends είναι ένα από τα πιο διάσημα παιχνίδια στο χώρο της gaming βιομηχανίας, με νούμερα που συνεχώς αυξάνονται, τόσο στον αριθμό παιχτών, όσο και στο υλικό που προσθέτουν στο παιχνίδι.
Οπότε αυτό σημαίνει ότι, αυτό που κάνουν, το κάνουν καλά (ίσως με μερικές διορθώσεις που χρειάζονται μετά), ακόμα κι αν διαφωνούν οι περισσότεροι.