Δύο ημέρες πριν (22/6), το ανανεωμένο Sonic Origins που περιλαμβάνει τέσσερα remastered games της Sega, κυκλοφόρησε για τις σύγχρονες κονσόλες (PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X/S, Xbox One, Nintendo Switch) και για τα PC (μέσω Epic Store και Steam), παρόλα αυτά τα πρώτα στοιχεία δεν είναι και τόσο ενθαρρυντικά.
Οι κριτικές των παικτών είναι αμφιλεγόμενες ως προς το αν τους άρεσε το παιχνίδι, ενώ ικανοποιημένοι φαίνεται πως δεν είναι ούτε οι ίδιοι οι developers του. Μάλιστα ένας εξ αυτών, συγκεκριμένα ο προγραμματιστής του Headcannon, Simon Thomley, με μία σειρά από tweets εξέφρασε την δυσαρέσκειά του για το τελικό αποτέλεσμα του Sonic Origins.
Αυτό είναι απογοητευτικό. Δεν θα πω ψέματα και θα πω ότι δεν υπήρχαν προβλήματα σε αυτό που δώσαμε στη Sega, αλλά αυτό που υπάρχει στο Origins δεν είναι επίσης αυτό που παραδώσαμε. Η ενσωμάτωση εισήγαγε ορισμένα σημαντικά σφάλματα που η συμβατική λογική θα πίστευε ότι ήταν δική μας ευθύνη, όμως πολλά από αυτά δεν είναι.
Και πάλι, μπορώ να αναλάβω την ευθύνη για τα λάθη μου και της ομάδας μου που φυσικά υπήρξαν. Μερικά όμως πραγματικά λάθη, όπως κάποια παράβλεψη, κάποια rushjobs, κάποια πράγματα που παρατηρήσαμε, δεν μας επιτράπηκε να τα διορθώσουμε κοντά στο τέλος. Δεν είναι απολύτως τέλειο και μερικά από αυτά είναι από εμάς. Είναι περίπλοκο.
Ζητήσαμε να κάνουμε σημαντικές επιδιορθώσεις κοντά στην ημερομηνία διάθεσης, αλλά δεν επιτρεπόταν λόγω κανόνων υποβολής και έγκρισης. Ρωτήσαμε για καθυστερήσεις νωρίς και επανειλημμένα, αλλά μας είπαν ότι δεν ήταν δυνατές. Προσφερθήκαμε να επιστρέψουμε για διορθώσεις και ενημερώσεις μετά την κυκλοφορία, δίχως να γνωρίζουμε ακόμη αν συμβαίνει αυτό.
Μένει να φανεί επομένως ποια θα είναι η όλη εξέλιξη στο Origins που παρά την μεγάλη ανυπομονησία των παικτών, εν τέλει δείχνει να μετατρέπεται σε μία, όχι και τόσο πετυχημένη, προσπάθεια νοσταλγικού χαρακτήρα.