Το επερχόμενο Street Fighter 6 θέλει να γίνει ένα από τα πιο προσβάσιμα και εύκολα παιχνίδια της σειράς, φέρνοντας το νέο Dynamic Control Scheme, το οποίο αλλάζει τον τρόπο με τον οποίο δουλεύει το button mashing.
Πίσω από το Dynamic Control Scheme υπάρχει μια A.I. η οποία αποφασίζει ποια κίνηση θα αποτυπωθεί στο παιχνίδι, βλέποντας την θέση του χαρακτήρα και την κατάσταση στην οποία βρίσκεται, όταν ο παίχτης απλά πατάει κουμπιά χωρίς νόημα (δηλαδή όταν κάνει button mashing).
Η επιλογή αυτή προστίθεται μαζί με τις άλλες δυο, Modern Controls και Classic Controls, με το πρώτο να απλοποιεί τον αριθμό των κουμπιών με τα οποία μπορεί να παιχτεί το παιχνίδι. Αν και τα παραπάνω control schemes μπορούν να χρησιμοποιηθούν, το Dynamic Control Scheme έχει σκοπό να βοηθήσει τον παίχτη και θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο σε local play.
Ο διευθυντής Takayuki Nakayama δήλωσε στο Game Informer:
Σε ένα κανονικό παιχνίδι μάχης, όταν γίνεται button mashing, οι παίχτες απλώς κάνουν πολλές χαζομάρες. Θέλαμε να συμβεί κάτι σημαντικό και κάτι που κάνει τη διαφορά πατώντας τυχαία κουμπιά.
Διαβάστε ακόμη:
Άσχημα τα νέα για την σειρά Project CARS
Μια νέα φήμη αναφέρει ότι το Diablo IV πρόκειται να κυκλοφορήσει τον ερχόμενο Απρίλιο