Το Void Bastards, αναπτύχθηκε από το αυστραλιανό στούντιο Blue Manchu, και κυκλοφόρησε αρχικά για Xbox One και PC μέσω Steam, τον Μάιο του 2019 με ευνοϊκές κριτικές.
Εμπνευσμένο από το BioShock και το System Shock 2, το strategy-shooter καλεί τους παίχτες να περάσουν μαζί με ένα party κρατουμένων μέσα από τα «εγκαταλελειμμένα διαστημόπλοια και τους μυριάδες κινδύνους του Sargasso».
Ο Μπεν Λι, ο art director στο στούντιο ανάπτυξης Blue Manchu, δήλωσε σε μια συνέντευξη στο ShackNews: “Αυτό το παιχνίδι έχει να κάνει με το να επιβιώνεις στο Νεφέλωμα του Sargasso, να κινούμαστε μεταξύ πλοίων, να συνδυάζουμε ένα στρατηγικό επίπεδο διαχείρισης πόρων και κίνησης χαρτών με ένα στοιχείο δράσης του FPS. Πολεμήστε καθώς εξερευνάτε κάθε πλοίο και αναζητάτε το λάφυρο που χρειάζεστε για να φτιάξετε το δρόμο σας προς την ελευθερία”.
Ενώ το gunplay style του παιχνιδιού μπορεί να είναι ένα χρήσιμο μέσο για την επίτευξη των στόχων σας, ο Lee είπε ότι δεν χρειάζεται απαραίτητα να σκοτώσετε τίποτα, σημειώνοντας ότι «είναι συχνά κακή ιδέα να συμμετάσχετε σε υπερβολικές μάχες».
Σχετικά με τις δηλώσεις για το στιλ του παιχνιδιού, το οποίο έχει παρομοιαστεί με το Borderlands, ο Lee είπε: «Δεν ήταν αυτή πραγματικά η έμπνευση. Η έμπνευση ήταν, πώς μπορεί μια ομάδα τόσο μικρή με ανεξάρτητο προϋπολογισμό να φτιάξει ένα FPS που έχει όλα τα FPS συστηματικά πράγματα που θέλουμε να κάνουμε με τη γενεαλογία του στούντιο μας με το System Shock και το BioShock χωρίς να κάνουμε ένα τεράστιο ακριβό παιχνίδι και ταυτόχρονα αξιοποιώντας όλες τις συλλογικές μας εμπειρίες.”
“Η προϋπηρεσία μου ήταν κυρίως στα κόμικς και στα κινούμενα σχέδια πριν μπω σε βιντεοπαιχνίδια. Η πρόθεση ήταν να φτιαχτεί ένα παιχνίδι που έμοιαζε σαν να παίζετε μέσα σε ένα ζωντανό κόμικ σε αντίθεση με την πραγματικότητα ή με ένα καρτούν. “