Σύμφωνα με μια συνέντευξη που έγινε μεταξύ των υπαλλήλων του Scavengers Studio, ο δημιουργικός σκηνοθέτης Simon Darveau και η διευθύνων σύμβουλος Amélie Lamarche, κατηγορούνται για τον διαιωνισμό ενός εχθρικού και τοξικού περιβάλλοντος εργασίας.
Η συνέντευξη αυτή, έγινε σε εννέα πρώην και νυν υπαλλήλους της εταιρίας, η οποία περιγράφει πολλαπλά περιστατικά σεξουαλικής και λεκτικής παρενόχλησης, που χρονολογούνται από το 2018.
Αυτοί οι ισχυρισμοί περιγράφουν επίσης ένα εχθρικό εργασιακό περιβάλλον – ειδικά για τις γυναίκες – όπου οι εργαζόμενοι υποβαθμιζόντουσαν δημόσια.
Ένα τέτοιο περιστατικό ήταν αυτό το οποίο συνέβη το 2019, όπου ο Simon Darveau μεθάει σε ένα πάρτι της εταιρείας και άρχισε να ακουμπάει σεξουαλικά πολλές γυναίκες εργαζόμενους. Μια από τις υπαλλήλους που δέχτηκαν αυτήν την επίθεση από τον Darveau, παραιτήθηκε μέσα στις επόμενες μέρες, ενώ μια άλλη εγκατέλειψε την εταιρεία λίγο αργότερα.
Άλλες κατηγορίες περιλαμβάνουν τον Darveau να κατηγορεί ανοιχτά τους υπαλλήλους, να κάνει ακατάλληλες παρατηρήσεις σχετικά με την εμφάνισή τους, ακόμη και να κρατάει μνησικακίες και να αρνείται να μιλήσει για εβδομάδες με υπαλλήλους που ο Darveau ένιωθε ότι τον αδίκησαν.
Άλλη μια ανησυχία ήταν η σύγκρουση συμφερόντων μεταξύ του Darveau και της Lamarche. Οι δύο συν-ίδρυσαν το στούντιο και ακουγόταν ότι είχαν μια ρομαντική σχέση για αρκετά χρόνια. Επειδή το Scavengers Studio δεν διέθετε κατάλληλο τμήμα παραπόνων για πολλά χρόνια, η μόνη προσφυγή των υπαλλήλων ήταν να παραπονεθούν απευθείας στην Lamarche, η οποία επανειλημμένα υποτιμούσε την τοξική συμπεριφορά του Darveau.
“Μπορείς να μας μιλήσεις μας είπαν, αλλά στο τέλος όλοι γνωρίζουν ότι δεν μπορείς να πεις τίποτα εναντίον των ιδρυτών, αλλιώς έφυγες” είπε ένας υπάλληλος.
Μέχρι στιγμής, ούτε η Lamarche, ούτε ο Darveau έχουν σχολιάσει δημοσίως τις κατηγορίες, αλλά οι ισχυρισμοί δείχνουν ότι κρύβονται πολλά πίσω από ένα ευχάριστο και συναρπαστικό παιχνίδι indie τελικά.
Αυτή η ιστορία αποτελεί επίσης μέρος ενός αυξανόμενου αριθμού κατηγοριών για σεξουαλική κακοποίηση και παρενόχληση στην ευρύτερη βιομηχανία παιχνιδιών όπως πέρυσι, για παράδειγμα, όπου η Ubisoft ήταν το κέντρο πολλών σκανδάλων, στα οποία ανώτεροι προγραμματιστές και στελέχη παραιτήθηκαν ή απολύθηκαν αφού κατηγορήθηκαν για σεξουαλική κακοποίηση και παρενόχληση.