Το Sunbreak είναι ένας καλός λόγος για να επιστρέψετε στον κόσμο του Monster Hunter
Το Monster Hunter Rise πρόκειται πραγματικά για την αναγέννηση μιας σειράς που, από την εποχή του PSP, μας έχει δώσει τεράστια διαμάντια. Δεν είναι λίγοι οι fans που επέστρεψαν και το λάτρεψαν.
Το Sunbreak ως DLC όμως έρχεται να προσθέσει βελτιώσεις στο ήδη εξαίσιο Monster Hunter Rise. Πρώτα απ’ όλα, το νέο hub για τις περιπέτειες σας είναι το Elgado Outpost. Το οποίο περιέχει την δικιά του καντίνα, εμπόρους, weaponsmiths και άλλα πράγματα που θα σας φανούν χρήσιμα. Ως DLC μπορεί να πει κάποιος πως η αίσθηση που δίνει είναι αυτή ενός νέου παιχνιδιού, παρ’ όλο που εξακολουθεί να παραμένει, χωρίς ίχνος αμφιβολίας, μια καθαρόαιμη Monster Hunter Rise εμπειρία.
Ας ξεκινήσουμε από το γεγονός του ότι για να αποκτήσετε πρόσβαση στο Sunbreak, πρέπει να έχετε ολοκληρώσει τα Quests του Hunter Rank 7 του Rise. Αυτό σημαίνει πως μπαίνοντας στο DLC, είσαστε αρκετά εξοικειωμένοι με την δυσκολία του τίτλου αλλά και με το τι σας κάνει πετυχημένους κυνηγούς, δηλαδή το πώς δουλεύουν τα όπλα, ο εξοπλισμός, οι πανοπλίες κλπ. Γι αυτό και το Sunbreak δεν διστάζει να σας ρίξει απ’ ευθείας στα δύσκολα, αφού ξεκινάτε τις περιπέτειές σας αντιμετωπίζοντας κάποια από τα τέρατα του Rise αλλά σε πιο δυνατή και δύσκολη μορφή.
Φυσικά, αυτό που σας περιμένει είναι μια αρκετά πιο δύσκολη εμπειρία. Με τις νέες Master Rank αποστολές να κάνουν την εμφάνισή τους, δίνοντάς σας κάτι αρκετά πιο δύσκολο να ασχοληθείτε.
Το Sunbreak προσθέτει αποστολές με AI companions, ονόματι Follower Quests που κάνουν το solo κυνήγι αρκετά πιο απολαυστικό, ενώ το γεγονός του ότι περνάτε περισσότερο χρόνο με τους χαρακτήρες από το Elgado Outpost, τους κάνει αρκετά πιο ενδιαφέροντες και κάνει την, ιστορία που διηγείται το DLC, αρκετά πιο απολαυστική. Βέβαια, όπως είναι παράδοση στο Monster Hunter, η ιστορία παίζει μηδενικό ρόλο. Εξάλλου υπάρχει η σειρά Monster Hunter Stories που εξυπηρετεί τον σκοπό να πει ιστορίες από το σύμπαν του Monster Hunter που είναι κάτι παραπάνω από το «Κάτι έχει κάνει την πανίδα της περιοχής πιο επιθετική, πάμε να την σφαγιάσουμε μέχρι να βρούμε τι φταίει».
Όλοι οι μηχανισμοί παιχνιδιού έχουν δεχτεί βελτιώσεις, με βασικότερο το Switch Skill Swap το οποίο επιτρέπει στους παίκτες να έχουν δύο διαφορετικά loadouts από skills και να τα εναλλάσσουν οποιαδήποτε στιγμή κατά την διάρκεια της μάχης με τα τέρατα. Αλλάζοντας τα loadouts αποκτάτε πρόσβαση σε ένα πολύ πιο αποτελεσματικό dodge κατά την διάρκεια του μικρού animation που παίζει στην αλλαγή των loadouts και είναι πολύ πιο αποτελεσματικό από το απλό dodge. Διπλασιάζοντας τα skills που μπορεί κάποιος να φέρει στην μάχη, δίνεται νέα διάσταση στην επιλογή στρατηγικών.
Φυσικά, υπάρχουν νέα Switch Skills, νέο Master Rank για όπλα και πανοπλίες, νέα διακοσμητικά για το gear που σας δίνουν διάφορα buffs αλλά το βασικότερο: Υπάρχουν νέα τέρατα (17 για την ακρίβεια) και νέες τοποθεσίες για τα κυνήγια σας.
Η απολύτως νέα τοποθεσία είναι το Citadel. Αν είσαστε από την παλιά φάρα κυνηγών στο Monster Hunter θα αναγνωρίσετε εύκολα πως η καινούρια ζούγκλα είναι στην πραγματικότητα αναφορά στο τροπικό νησί του MH2 και μοιάζει να έχει αναπροσαρμοστεί στον εντελώς ξεχωριστό τρόπο που δουλεύει η μηχανή παιχνιδιού του Rise/Sunbreak.
Το Citadel είναι ένα μείγμα από διαφορετικές τοποθεσίες – από βάλτους, δάση, βουνά με χιόνι – και έχει ως βασικό θέμα τα χαλάσματα ενός κάστρου. Οι νέες τοποθεσίες δεν είναι απαραίτητα μεγαλύτερες από τις ήδη υπάρχουσες, όμως είναι αρκετά πιο πυκνές σε τέρατα και πράγματα να κάνετε. Οι δημιουργοί ευτυχώς δεν ξέχασαν να εφαρμόσουν την διαφορά στην πυκνότητα των εχθρών και στις περιοχές του βασικού παιχνιδιού, κάτι που όχι μόνο βοηθάει στο να διατηρηθεί η συνοχή του κόσμου, αλλά αποτελεί και βασικό λόγο για να επισκεφτείτε και τις παλαιότερες περιοχές για επιπλέον quests και καλούδια.
Τα Wirebugs έχουν και αυτά νέες προσθήκες, όπως τα Marionette Spiders που σας επιτρέπουν να τραβάτε τέρατα προς το μέρος σας. Εξαιρετικό για να ελέγχετε την ροή των hunts αλλά ταυτόχρονα ό,τι πρέπει για να στείλετε τέρατα κατ’ ευθείαν σε παγίδες. Όμως το πιο διασκεδαστικό είναι το Starburst που όταν έχετε πετύχει να καβαλήσετε κάποιο τέρας, μπορείτε να το οδηγήσετε σε αυτά και να πετύχετε τεράστια ποσοστά ζημιάς, αφού με τo που τα ακουμπήσει το πανικόβλητο τέρας, προκαλούν μια δυνατή έκρηξη.
Φυσικά, ο πρωταγωνιστής στο Monster Hunter Sunbreak, όπως και σε κάθε τίτλο της σειράς, είναι τα νέα τέρατα. Μπορεί να αργήσετε λίγο να τα δείτε, μιας που για κάποιο λόγο το DLC νιώθει την ανάγκη να σας προετοιμάσει πλήρως στα νέα δεδομένα του και τις ανάλογες αλλαγές προτού συστηθείτε με τους συγκεκριμένους γίγαντες.
Τα νέα τέρατα μοιάζουν να βγήκαν από την ευρωπαϊκή μυθολογία. To Lunagaron είναι ένας τεράστιος λυκάνθρωπος για παράδειγμα. Επιστρέφουν αγαπημένα τέρατα όπως το Gore Magala και το Seregios (Monster Hunter 4) ενώ θα βρείτε νέα sub-species τεράτων που υπάρχουν ήδη στο Rise, όπως το Aurora Somnacanth που είναι στην ουσία η έκδοση που χρησιμοποιεί επιθέσεις πάγου. Οι μάχες με τα νέα τέρατα είναι ξεκάθαρα το καλύτερο κομμάτι του τίτλου, αφού η δυσκολία είναι αρκετά αυξημένη, αν δεν έχει υπάρξει η ανάλογη προετοιμασία. Το θέαμα όμως που προσφέρουν αυτές οι μάχες αποζημιώνει και με το παραπάνω. Όπως και το πλούσιο loot που αφήνει πίσω.
Το Monster Hunter Rise Sunbreak είναι πραγματικά ένα expansion – γιατί ο τίτλος DLC πραγματικά το αδικεί – το οποίο είναι γεμάτο από νέο περιεχόμενο. Ίσως το μοναδικό αρνητικό σε όλο αυτό είναι πως θα χρειαστεί να σπαταλήσετε αρκετό χρόνο μέχρι να μπείτε στο «ψαχνό». Δηλαδή να δείτε τα νέα τέρατα, και να ξεκινήσετε τις αποστολές στο Master Rank και να καρπωθείτε όλα τα νέα καλούδια. Ταυτόχρονα, παρά τις αλλαγές και τις βελτιώσεις δεξιά και αριστερά, το Sunbreak ως DLC δεν προσθέτει κάτι διαφορετικό από την γενική φόρμουλα του Monster Hunter. Κάτι που δεν είναι απαραίτητα κακό. Σωστά;