Σε συνέντευξη που έδωσε το πρώην αφεντικό της Blizzard Entertainment, Mike Morhaime, εξήγησε γιατί η εταιρία έχει να κυκλοφορήσει νέο παιχνίδι τόσο καιρό.
Σύμφωνα λοιπόν με τον Morhaime, στην Blizzard προσπαθούν να πετύχουν το τέλειο και για αυτό το λόγο πάνω από τους μισούς τίτλους, τους οποίους δουλεύουν ανά καιρούς, δεν βλέπουν ποτέ το φως της αγοράς.
Βέβαια, η δουλεία δεν πάει πάντα χαμένη, καθώς αρκετές ιδέες για τα παιχνίδια της εταιρίας, ή ακόμα και μερικά παιχνίδια αυτούσια, προέρχονται από κομμένα projects. Όπως για παράδειγμα το Overwatch, το οποίο προήλθε από τις στάχτες ενός άλλου project, του Titan, το οποίο ακυρώθηκε το 2014.
Το Titan υποτίθεται ότι θα ήταν το επόμενο MMO παιχνίδι της Blizzard, κάτι σαν συνέχεια του World of Warcraft. Αντί για αυτό όμως, τελικά βγήκε στην αγορά το Overwatch, έχοντας αρκετά στοιχεία από το Titan. Κάτι το οποίο, σύμφωνα με τον Morhaime, ήταν ίσως η καλύτερη απόφαση που έχουν πάρει ποτέ, μιας που το Overwatch, ακόμα και σήμερα, αποτελεί ένα από τα «βαριά όπλα» της εταιρίας.
Επιπλέον τόνισε, ότι μερικές φορές πρέπει να είσαι υπομονετικός για μια κυκλοφορία, έτσι ώστε να κερδίσει το κοινό. Πάνω σε αυτό έδωσε σαν παράδειγμα το Diablo, το οποίο ενώ ήταν προγραμματισμένο να κυκλοφορήσει την Ημέρα των Ευχαριστιών (Thanksgiving) το 1996, όπου είναι μια εκ των μεγαλύτερων περιόδων για αγορές, τελικά κυκλοφόρησε την παραμονή του 1997. Το αποτέλεσμα είναι γνωστό σε όλους, μιας και το Diablo ανακηρύχθηκε το best-selling παιχνίδι του 97’.
Το πιο πρόσφατο παρόμοιο θέμα σχετικά με τα ακυρωμένα παιχνίδια της Blizzard, είναι αυτό του StarCraft FPS, από το οποίο η εταιρία προτίμησε να μεταφέρει τους προγραμματιστές που δούλευαν στον τίτλο, στα παιχνίδια Diablo 4 και Overwatch 2. Φυσικά, ακόμα, δεν υπάρχει κάποια επίσημη δήλωση, με τους gamers να ελπίζουν ότι το πρώτο θα ανακοινωθεί στην επερχόμενη BlizzCon και το δεύτερο, κάπου μέσα στο επόμενο έτος (ίσως στη BlizzCon του 2020).