Το πρώτο patch του TeamFight Tactics έφτασε και φέρνει μεγάλες αλλαγές στο mode που μπήκε στην ζωή μας, ακόμα και αν δεν παίζαμε παλιότερα LoL.
Πρώτο και κύριο, το TFT πλέον έχει ranked system.
Το γνωρίζαμε, το περιμέναμε και επιτέλους είναι εδώ. Το συγκεκριμένο mode, θα τοποθετεί τους παίκτες σε παιχνίδια ανάλογα με την βαθμίδα που βρίσκονται, και θα τους επιτρέπει να ανέβουν – ή να κατέβουν – στην κατάταξη ανάλογα με τις επιδόσεις τους στα παιχνίδια. Όπως ακριβώς συμβαίνει στα κανονικά παιχνίδια του LoL (SR/TT), τα divisions που περιλαμβάνονται είναι από το Iron μέχρι το Challenger, μαζί με όλες τις υποκατηγορίες (π.χ. Gold II)
Όσον αφορά τον τρόπο παιχνιδιού, με τις αλλαγές που έγιναν, έχει αλλάξει σχεδόν εξ’ ολοκλήρου η συνηθισμένη δομή που ακολουθούσατε. Σημαντικό ρόλο έχουν οι αλλαγές στα αντικείμενα, όπου εκτός από τις διάφορες μικροδιορθώσεις, θα αποκτάτε τουλάχιστον 1 ανταμοιβή σε κάθε PVE γύρο.
Από εδώ και πέρα θα υπάρχει Patch για το TFT κάθε εβδομάδα
Μετά από τρεις εβδομάδες που περιμέναμε να δούμε το πρώτο Patch στο TFT, ανακοινώθηκε πως κάθε εβδομάδα θα γίνεται κάποιο update. Τα updates θα χωριστούν σε δύο είδη. Τα μεγαλύτερα που θα γίνονται μαζί με τα προγραμματισμένα Patch του League of Legends, και τα μικρότερα που θα συμβαίνουν μέσα στις επόμενες εβδομάδες, τα οποία θα είναι λιγότερο σημαντικά αλλά ο σκοπός τους θα είναι να εξισορροπήσουν το συγκεκριμένο mode.
Ο Twisted Fate είναι εδώ
Ο Twisted Fate είναι ο πρώτος χαρακτήρας που θα εισαχθεί στο TFT, πέρα από τους αρχικούς χαρακτήρες. Πρόκειται για έναν «2-Coin Pirate Sorcerer», με την Bilgewater αμφίεση που ταιριάζει στην πειρατική του ικανότητα (μαζί με τον Graves). Η ειδική κίνηση του TF είναι η «Pick a Card» και λειτουργεί όπως στο κανονικό παιχνίδι. Πιο συγκεκριμένα, ο TF θα διαλέγει τυχαία μία από τις τρεις κάρτες και θα την ρίχνει στον εχθρό.
- Κόκκινη κάρτα: Προκαλεί ζημιά και στους γύρω εχθρούς
- Κίτρινη κάρτα: Ακινητοποιεί τον εχθρό
- Μπλε κάρτα: Επιστρέφει mana στον TF αλλά και στους γύρω φιλικούς χαρακτήρες
Αλλαγές στο Attack Speed (AS)
Υπήρξε κάποιο buff στα περισσότερα αντικείμενα που αφορούσαν το AS στο TFT, συμπεριλαμβανομένου του Recurved Bow. Αν και μπορεί να φαίνεται περίεργο, αφού αποτελούν ήδη αρκετά δυνατά αντικείμενα, υπάρχει συγκεκριμένος λόγος πίσω από αυτό. Από τώρα και στο εξής, το AS υπολογίζεται από ένα ποσοστό του βασικού AS του χαρακτήρα. Επομένως, χαρακτήρες με χαμηλό βασικό AS, θα παίρνουν επίσης χαμηλό AS από τα αντικείμενα τους. Άρα, να προσέχετε πού τοποθετείτε τα αντικείμενα με AS, καθώς θα λειτουργούν με καλύτερη απόδοση σε συγκεκριμένους χαρακτήρες.
Αλλάζει ο τρόπος ανταμοιβής με αντικείμενα
Το TFT όπως καταλαβαίνει όποιος έχει παίξει 2-3 παιχνίδια, είναι ένα RNG mode. Από την στιγμή που έχει ranked system, η Riot για να καλμάρει τα πνεύματα και να περιορίσει έστω και λίγο το RNG, όρισε πως σε κάθε PVE μάχη, ο παίκτης θα ανταμειφθεί με τουλάχιστον ένα αντικείμενο ή με έξτρα χρυσό. Ίσως να μην αποκτήσετε κάποιο αντικείμενο, αλλά ο χρυσός είναι σίγουρα καλύτερη επιλογή από το παλαιότερο σύστημα που μας άφηνε με άδεια χέρια.
Η χρυσή σπάτουλα γίνεται πιο χρήσιμη
Με την προηγούμενη εκδοχή της Spatula, η χρήση της περιοριζόταν στο Force of Nature ή στην προσθήκη ενός επιπλέον Origin σε κάποιον χαρακτήρα. Για παράδειγμα, αν «φορούσατε» ένα Youmuu’s Ghostblade σε έναν χαρακτήρα, θα υπολογιζόταν ως και Assassin και η ιστορία τελειώνει εκεί. Με την νέα εκδοχή της, το Youmuu’s θα δίνει επιπλέον 40 ζημιά, από το 20 που έδινε μόνο το B.F. Sword. Άλλη μια αλλαγή είναι η μείωση της ζημιάς που θα προκαλείται από το Runaan’s Hurricane αλλά οι επιπλέον βολές θα αντιγράφουν τις επιδράσεις της αρχικής, όπως είναι το Red Buff ή το Morellonomicon.