Κάτι που για να πούμε την αλήθεια, το περίμεναν αρκετά άτομα της κοινότητας του gaming.
Όχι γιατί δεν υπήρξε εμπιστοσύνη στην Google, συνεπώς και στο Stadia, αλλά γιατί συνήθως, αυτά τα τόσα υποσχόμενα projects, είτε αργούν να κερδίσουν τους παίχτες, είτε καταλήγουν να μην ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις των παιχτών.
Φαίνεται ότι έχουμε μια περίπτωση της δεύτερης κατηγορίας τώρα, με τους παίχτες να έχουν αρχίσει τα παράπονα, ότι τα παιχνίδια δεν υποστηρίζουν την 4Κ ανάλυση που είχε υποσχεθεί το Stadia.
Από την άλλη, η Google, βιάστηκε να πετάξει το μπαλάκι στις ίδιες τις εταιρίες ανάπτυξης των παιχνιδιών, αναφέροντας ότι το Stadia παρέχει κανονικά αυτή την δυνατότητα, άρα είναι στο χέρι των developers να το εκμεταλλευτούν. Συμπλήρωσε όμως, ότι πιστεύουν ότι με την πάροδο του χρόνου, οι devs θα βελτιώσουν τα παιχνίδια τους, μέσω του Stadia.
Το πρόβλημα όμως παραμένει, και μια τέτοια απάντηση, δεν νομίζουμε ότι ικανοποιεί όσους έχουν χρυσοπληρώσει (γιατί ναι είναι πολύ ακριβά) τα παιχνίδια του Stadia.