Άλλο ένα άρθρο της Ντίνας για το Hearthstone εν μέσω καραντίνας. Κανείς δεν το περίμενε.. (παύση για ειρωνεία).
Όπως θα καταλάβατε κι από τον τίτλο μάλλον, λέω μάαααλλον, η μαμά Blizzard έχει κάνει κάποια λαθάκια σε ότι αφορά το πολυαγαπημένο Hearthstone. Αλλά ποια είμαι εγώ για να την κρίνω;
Για αυτό και σε αυτό το άρθρο δεν πρόκειται να κρίνω. Θα πω την άποψη μου πάνω στα πρόσφατα nerf που αποφάσισε να κάνει η πολυαγαπημένη μας μητέρα Blizzard.
Τι πήγε λάθος, τι πήγε καλά, τι είναι εντελώς αδιάφορο;
Ας τα αναλύσουμε.
Καταρχήν ας ξεκινήσουμε από τα βασικά.
Δύο εβδομάδες μέσα στο expansion και ήδη έχουμε δει δυο set από nerf. Ναι σίγουρα η προσθήκη ενός νέου class φέρνει αναστάτωση και βγάζει εκτός ισορροπίας το παιχνίδι, όλοι ξέρουμε άλλωστε ποσό balanced είναι το Hearthstone. (παύση για ΞΕΚΆΘΑΡΗ ειρωνεία)
Έχοντας παίξει λοιπόν αρκετά διαφορετικά match up για να δω τις διαφορές με τα nerf, ας συζητήσουμε λίγο (μόνη σου γράφεις Ντίνα δε συζητάς με κανέναν) αν ήταν ή όχι σωστά και με ποια λογική τα κρίνουμε.
( Θα ασχοληθώ μόνο για τα nerf που αφορούν το Standar format κι όχι το Wild)
- Από τις Neutral Cards :
- Kael’Thas Sunstrider
Ένα nerf που περνάει σχεδόν αδιάφορο. O Kael’thas χρησιμοποιείται κυρίως στον Druid, ο οποίος βρίσκει πολύ εύκολα και γρήγορα ramp . Οπότε εκ των πραγμάτων η αύξηση του mana κατά 1 δεν κάνει διαφορά. Τώρα ως προς τα υπόλοιπα deck που χρησιμοποιούν Kael’thas , πχ. OTK Demon Hunter, απλά καθυστερούν ένα turn το combo τους, οπότε still irrelevant. Οι περισσότεροι θεωρούσαν ότι το nerf που έπρεπε να γίνει ήταν στο maximum των spell per turn ή στο mana cost κάθε τρίτου spell. Βέβαια η μαμά Blizzard δεν άκουσε τον μέσο reddit user και έκανε ένα αδιάφορο nerf, η κάρτα εξακολουθεί να είναι αρκετά powerfull.
- Frenzied Felwing
Με ένα λιγότερο health θα πέφτει πλέον στο board το Felwing, πράγμα που σημαίνει πολύ πιο εύκολο clear. Βέβαια εξακολουθεί να είναι ένα τίμιο aggro κορμί που press-άρει το board. Μικρό το κακό θα έλεγε κανείς.
- Bad Luck Albatross
Aχ Blizzard, Blizzard.. Μία φορά, μία, συμφώνησα απόλυτα με τα λεγόμενα του Reddit και δεν άκουσες.. Γιατί; Με διαφορά το πιο irrelevant nerf θα έλεγα. Την δουλειά του την κάνει, τα stats του είναι μια χαρά για το αυξημένο mana. Still playable στο 100% χωρίς καμία διαφορά. Irrelevant nerf, πάμε παρακάτω.
- Από το class του Demon Hunter
- Battlefiend
Ένα μικρό nerf στο attack, still aggro, απλά όχι τόσο δυνατό. Φαίνεται σαν balance nerf το οποίο μεταξύ μας έχει μία λογική. Συνεχίζει να είναι απειλή στο board, απλά περνάει μειωμένο damage. Sounds ok.
- Altruis The Outcast
+1 mana , +1 Attack. Οk, καθυστερεί ένα turn, θεωρικά πάντα, αλλά και πάλι δε βλέπω κάποια τεράστια διαφορά. Θεωρητικά αν κάτι έπρεπε να φάει nerf σε αυτήν εδώ την κάρτα θα έπρεπε να είναι το damage που περνάει και face. Το mana και το κορμί irrelevant. Το combo βγαίνει πανεύκολα και μεταξύ μας ο Altruis δεν έχει μείνει παραπάνω από 1 turn σε board.
- Glaivebound Adept
Άλλο ένα κακό και αχρείαστο nerf. Το minion παραμένει ένα τίμιο κορμί που πρέπει να γίνει clear, και εκτελεί τον σκοπό του εύκολα. Νομίζω πως το ένα λιγότερο damage που θα κάνει δεν αποτελεί πρόβλημα για κανέναν καθώς παίρνει trade τα περισσότερα minion και μια 6αρα μούρη είναι μια 6αρα μούρη. IRRELEVANT.
- Από το class του Warlock
- Sacrificial Pact
Ένα nerf που και μας κάνει και δεν μας κάνει. Τι εννοώ; Εννοώ ότι ναι, καλό το να μπορείς να καταστρέψεις μόνο δικό σου demon και όχι και του αντιπάλου αλλά…still, 0 mana 5 health. Και ειδικά στους Galakrond Warlock είναι πολύ εύκολο το να καταστρέψουν ένα 1/1 imp για 5 heal.
Ίσως να θέλαμε μία μικρή αύξηση στο 1 mana cost αλλά ας μην παραπονιόμαστε, είναι σχετικά καλό…σχετικά.
- Τέλος, από το class του Paladin
- Libram of Justice
Αν και εν τέλη το Libram Paladin δεν παίζεται τόσο όσο περίμεναν οι περισσότεροι, η συγκεκριμένη αλλαγή είναι buff, έχοντας όμως και θετικά και αρνητικά. Τα θετικά του είναι ότι γίνεται ένα πιο εύκολο ΑΟΕ καθώς είναι πιο φθηνό κατά 1 mana και μπορεί να συνδυαστεί πιο εύκολα με κάρτες clear, βλ. Concecration. Στα αρνητικά, πρόκειται για μια κάρτα η οποία δεν παίζεται τόσο και για deck το οποίο δύσκολα θα επιλέξει κάποιος να παίξει.
Σε γενικές γραμμές θα έλεγε κανείς, δηλαδή εγώ, ότι δεν μείναμε και τόσο ικανοποιημένοι με τα nerf. Γιατί ναι μεν nerf-αριστηκαν κάρτες που περιμέναμε, αλλά σχεδόν καμία δεν έφαγε το nerf που χρειαζόταν.
Ντάξει βέβαια δεν περιμέναμε και κάτι άλλο.
Άλλωστε Blizzard είσαι, τόσα χρόνια, έτσι μας έχεις μάθει…να αγαπάμε να σε μισούμε.