Η modding σκηνή του Team Fortress 2 θα γίνει πιο εύκολη, από ότι φαίνεται, αφού η Valve έκλεισε συμφωνία με τη Microsoft ώστε να καταργηθούν τα 50.000$ που χρειαζόταν για την Havok physics engine. Αυτό φυσικά, δεν επηρεάζει μόνο το TF2 αλλά και όλα τα παιχνίδια της εταιρείας.
Την ίδια εβδομάδα με τον σάλο των κακών κριτικών για το GTA Trilogy Definitive Edition της Rockstar, η Valve φαίνεται να κάνει κάτι ωραίο για το modding community, αφαιρώντας το κόστος για την άδεια χρήσης της hefty physics engine.
Το γεγονός έγινε αρχικά γνωστό με μια ανάρτηση του @TF2CCWiki στο Twitter, και μετέπειτα αυτό επιβεβαιώθηκε από την Momentum Mod. Ας ελπίσουμε ότι αυτά τα νέα θα σημαίνουν ότι θα έχουμε περισσότερα mods με καλύτερες δυνατότητες.