Από την κυκλοφορία του Warzone η Activision ψάχνει να βρει τρόπους για να αντιμετωπίσει την μάστιγα των hackers, που δημιουργούν τεράστιο πρόβλημα σχεδόν σε όλα τα pvp games.
Οι περισσότερες προσπάθειες για την καταπολέμηση των cheaters εμφανίζονται με τη μορφή banwaves, με τους developers να βγάζουν τα “banhammer” τους και να καθαρίζουν για λίγο τα lobbies. Και μπορεί με αυτόν τον τρόπο να λύνεται για λίγο το πρόβλημα, όμως όσοι χρησιμοποιούν αθέμητα μέσα στο παιχνίδι, συνεχίζουν να εμφανίζονται, προκαλώντας ξανά προβλήματα.
Ένα ακόμα όμως αρνητικό αυτής της διαδικασίας είναι ότι απαιτεί και χρόνο, δηλαδή δεν γίνεται να αποκλείσουν κάποιον από το παιχνίδι με ένα και δύο reports. Πρέπει να συλλέξουν πρώτα ένα μεγαλύτερο σε εύρος κομμάτι πληροφοριών, ούτως ώστε να είναι σίγουροι ότι ο παίχτης όντως χρησιμοποιεί κάποιο cheat και δεν είναι απλά καλός παίχτης, ο οποίος εκνεύρισε με τις ικανότητές του τους αντιπάλους του.
Έτσι λοιπόν, η ομάδα πίσω από το Ricochet, προσπαθεί να βρίσκει συνεχώς νέους τρόπους όπου θα βοηθήσουν την όλη κατάσταση. Όπως για παράδειγμα το νέο anti-cheat update που πρόσθεσε, στο οποίο εισάγουν μία νέα παράμετρο που θα εξοικονομεί λίγο περισσότερο χρόνο σε όσους ελέγχουν το κομμάτι των ban στους παίχτες.
Πλέον λοιπόν, όταν υποπέσει στην αντίληψη των υπεύθυνων ότι κάπου υπάρχει μια παρατυπία, τότε θα αρχίζουν να εφαρμόζονται κάποιου είδους αντίμετρα, μέχρι να καταλήξουν στο ότι ο εκάστοτε παίχτης όντως χρησιμοποιεί κάποιου είδους cheat.
Το πιο πρόσφατο από αυτά, ακούει στο όνομα Damage Shield, το οποίο μετά από αρκετές δοκιμές, πλέον εφαρμόστηκε στο παιχνίδι.
Ουσιαστικά, πρόκειται για ένα debuff που θα παίρνουν οι ύποπτοι παίχτες το οποίο θα τους μειώνει σημαντικά τα ποσοστά ζημιάς που θα προκαλούν, χωρίς όμως να τους πετάει από το εκάστοτε παιχνίδι. Με αυτόν τον τρόπο, θεωρητικά, θέλουν να αχρηστεύουν οποιοδήποτε πρόγραμμα χρησιμοποιούν οι παίχτες, μέχρι να καταλήξουν σε μια απόφαση.
Για αυτό το Damage Shield, μίλησε κι ένας εκπρόσωπος του Ricochet ο οποίος ανέφερε:
To συγκεκριμένο mitigation αφήνει τον cheater ευάλωτο στους υπολοίπους παίκτες και επιτρέπει στην ομάδα μας να συλλέγει πληροφορίες σχετικά με το σύστημα ενός cheater. Οι πληροφορίες αυτές θα ελέγχονται διεξοδικά, με σκοπό να μην μοιράζει το σύστημα ανεξέλεγκτα το Damage Shield στους παίχτες. Για να είμαστε ξεκάθαροι όμως, δεν θα παρέμβουμε ποτέ στις συγκρούσεις των μελών της κοινότητας που δεν χρησιμοποιούν cheats. Το Damage Shield έχει ήδη περάσει το στάδιο δοκιμών και πλέον εφαρμόζεται, παγκόσμια, μέσα στο παιχνίδι.