Με το Rally Acropolis να βρίσκεται σε εξέλιξη όλοι οι fans του WRC, του κορυφαίου πρωταθλήματος rally στον κόσμο, έχουν τα βλέμματά τους στραμμένα στην Ελλάδα. Πέρα όμως απ’ το ίδιο το πρωτάθλημα, σε λίγο καιρό (3 Νοεμβρίου) αναμένεται η κυκλοφορία του επίσημου game του WRC υπό την επιμέλεια της Electronic Arts.
Σε αντίθεση λοιπόν με τα προηγούμενα έτη, το φετινό παιχνίδι θα έχει σημαντικές τροποποιήσεις, όπως έκαναν γνωστό μερικοί απ’ τους ιθύνοντες του. Πιο συγκεκριμένα, το νέο game θα αναπτυχθεί με την χρήση της Unreal Engine της Epic για πρώτη φορά, ενώ παράλληλα θα χρησιμοποιηθούν τα physics του DiRT Rally, ώστε η όλη εμπειρία να είναι κατά το δυνατόν πιο αληθοφανής.
Για τις αλλαγές αυτές μίλησε ο Game Designer και πρωταθλητής του European Rally Championship 2023 ERC3, Jon Armstrong, σε μια πρόσφατη παρουσίαση του Electronic Arts: The Racing Line.
Κοιτάξαμε διαφορετικές επιλογές και ξέραμε όταν λάβαμε την άδεια WRC ότι θα είχαμε πολλές τοποθεσίες να φτιάξουμε. Θέλαμε πραγματικά να ξεπεράσουμε τα όρια του stage. Έχουμε τώρα πολύ μεγάλα stages. Έχουμε stages μήκους 30 χιλιομέτρων, που είναι σούπερ, σούπερ μακριά. Νομίζω ότι σε ένα αυτοκίνητο Rally1 χρειάζονται τουλάχιστον 20 λεπτά για να το ολοκληρώσει.
Ένας από τους λόγους για τους οποίους θέλαμε να το κάνουμε (χρήση Unreal Engine και DiRT Rally physics) ήταν το να εξορθολογήσουμε το pipeline για τη δημιουργία αυτού του περιεχομένου. Ήταν μια πρόκληση, αλλά και μια επιβράβευση. Όλοι καταβάλλουν μεγάλη προσπάθεια για να το πραγματοποιήσουν και τώρα αρχίζουμε να βλέπουμε τα αποτελέσματα.
Διαβάστε ακόμη:
Κυκλοφόρησε η LimiDead Edition του The House of the Dead: Remake αποκλειστικά για το PS5
Αποχωρεί ο Chief Creative Officer του Fortnite από την Epic Games
Σχόλια 2