Ο συνιδρυτής της Rockstar Games, Dan Houser, σε συνέντευξη που έδωσε στον Harold Golberg, αποκάλυψε μερικά αρκετά ενδιαφέροντα πραγματάκια, κυρίως για την δημιουργία του Red Dead Redemption 2, παρά για το ίδιο το παιχνίδι.
Ίσως το πιο σοβαρό, αλλά χωρίς να προκαλεί έκπληξη σε κανέναν, να ήταν το γεγονός ότι μερικοί από τους προγραμματιστές του παιχνιδιού, αναγκάστηκαν να δουλέψουν πάνω από 100 ώρες την βδομάδα, για την ολοκλήρωση του παιχνιδιού. Όπως αναφέραμε και πιο πριν, παρά το μεγάλο μέγεθος του αριθμού (πάνω από 10 ώρες δουλειάς την ημέρα), αυτό γενικά δεν μας προκαλεί ουδεμία έκπληξη, καθώς είναι σύνηθες φαινόμενο, ειδικά όσο πλησιάζει η κυκλοφορία του εκάστοτε ΑΑΑ παιχνιδιού, οι ρυθμοί να ανεβαίνουν και τα περιθώρια να στενεύουν.
Πόσο μάλλον για την Rockstar, που το 2010, οι εργαζόμενοι του Rockstar San Diego, είχαν ανεβάσει δημόσια, μέσω ενός blog, τα παράπονα τους για τις αρκετές υπερωρίες που τους επέβαλαν, για την δημιουργία του Red Dead Redemption.
Η τότε απάντηση της εταιρίας ήταν αρκετά λακωνική, λέγοντας ότι είναι αρκετά λυπημένοι που το προσωπικό τους δεν διασκέδασε με την εμπειρία και ότι ελπίζουν στο μέλλον να βρουν εργασιακές συνθήκες που να ταιριάζουν με τα θέλω και τις ανάγκες τους.
Ένα ακόμα σημείο στο οποίο πρέπει να σταθούμε είναι και το κομμάτι που αναφέρεται στο σενάριο του παιχνιδιού, το οποίο ξεπερνούσε τις 2,000 σελίδες.
Η Rockstar για το συγκεκριμένο κομμάτι προσέλαβε 1,200 ηθοποιούς για το motion –capture, εκ των οποίων οι 700, ανέλαβαν και την ηχογράφηση των διαλόγων μέσα στο παιχνίδι. Μέσα στο παιχνίδι θα δούμε πάνω από 300,000 διαφορετικές κινήσεις και θα ακούσουμε/διαβάσουμε πάνω από 500,000 σειρές διαλόγων.
Σχολιάζοντας το συγκεκριμένο θέμα ο Houser ανέφερε πως αυτή της στιγμή είναι μακράν η πρώτη εταιρία, σχετικά με τον αριθμό των ηθοποιών που χρησιμοποιεί. Και όχι μόνο στο χώρο του Gaming.
Τέλος, αφού επισήμανε ότι η κύρια ιστορία του παιχνιδιού, μετά από αρκετά κοψίματα σε υπό-ιστορίες (όπως π.χ. μια δεύτερη ερωτική περιπέτεια του πρωταγωνιστή που δεν είχε τελικά το επιθυμητό αποτέλεσμα), θα διαρκεί περίπου 65 ώρες (χωρίς το online κομμάτι), του τέθηκε η ερώτηση για το αν υπάρχουν σχέδια για ένα μελλοντικό Red Dead Redemption 3.
Η απάντηση του Houser ήταν ότι το αν θα υπάρξουν πλάνα για το τρίτο μέρος του Red Dead Redemption θα εξαρτηθεί πρώτον από το πόσο μεγάλη απήχηση θα έχει το Red Dead Redemption 2 και κυρίως από το αν θα έχουν κάτι καινούριο να μας «πουν» μέσα από ένα μελλοντικό παιχνίδι της σειράς.
Το Red Dead Redemption 2 κυκλοφορεί στις 26 Οκτωβρίου για PS4 και Xbox One.
Για όποιον ενδιαφέρεται μπορεί να διαβάσει ολόκληρη την συνέντευξη εδώ.