Σε μια κίνηση, την οποία θα αφήσουμε τον κάθε ένα από εσάς να την χαρακτηρίσει όπως θέλει, η EA, μια από τις πιο γνωστές εταιρίες στον χώρο της gaming βιομηχανίας, που μάλιστα έχει συμβάλει σημαντικά στην εξέλιξη των video games, αποφάσισε να δώσει πρόσβαση, σε όλους όσους θέλουν (ανταγωνιστές και μη), σε μερικές από τις τεχνολογίες που έχει αναπτύξει και χρησιμοποιεί στα παιχνίδια της.
Πιο συγκεκριμένα, η EA δίνει πρόσβαση σε 5 διαφορετικές τεχνολογικές λειτουργείες που έχει αναπτύξει και οι οποίες χρησιμοποιούνται ήδη σε αρκετά από τα πιο γνωστά της παιχνίδια.
Αρχίζοντας από την λειτουργεία που συναντάμε στο Apex Legends, που αφορά το σύστημα με τα pings. Με το σύστημα αυτό, που έχει ήδη μειώσει κατά πολύ την τοξικότητα μέσα στο παιχνίδι, οι παίχτες μπορούν να επικοινωνήσουν με την υπόλοιπη ομάδα τους, κάνοντας την επικοινωνία αυτή πολύ πιο γρήγορη, αλλά, και το πιο σημαντικό, βοηθώντας τα άτομα με δυσκολίες στην ομιλία και την γραφή, να μην νιώθουν μειονεκτικά.
Τρεις από τις υπόλοιπες τεχνολογίες που έγιναν διαθέσιμες προς όλους από την EA, αφορούν το οπτικό κομμάτι ενός παιχνιδιού. Με τεχνολογικές πατέντες, που έχουν αναπτυχθεί από το επιτελείο της EA, οι λειτουργείες αυτές, ανιχνεύουν τα μικρά αντικείμενα και τις λεπτομέρειες ενός παιχνιδιού, αλλάζοντας τα χρώματα, τον φωτισμό και την αντίθεση της εικόνας, με σκοπό να είναι πιο εύκολο για τους παίχτες να τα εντοπίσουν. Οι τεχνολογίες αυτές, χρησιμοποιούνται κυρίως στους sport τίτλους της εταιρίας, όπως τα FIFA και τα Madden NFL.
Η πέμπτη τεχνολογία, αφορά το ηχητικό κομμάτι, με την οποία οι παίχτες με προβλήματα ή ιδιαιτερότητες στην ακοή, μπορούν να προσαρμόσουν την μουσική και τους ήχους του εκάστοτε παιχνιδιού “στα μέτρα τους”.
Τέλος, η EA δεσμεύτηκε πως εκτός από αυτές τις 5 λειτουργείες/τεχνολογίες, πρόκειται να δώσει πρόσβαση σε ακόμα περισσότερες από τις τεχνολογίες της, πάντα έχοντας σαν κύριο στόχο να αναπτυχθεί η βιομηχανία ακόμα περισσότερο, αλλά και να βοηθήσει μικρότερα studio παιχνιδιών, κυρίως γλυτώνοντάς τους αρκετό χρόνο που θα χρειαζόταν να περάσουν για να αναπτύξουν/προσθέσουν κάτι παρόμοιο στα παιχνίδια τους.
Για την απόφαση αυτή της EA έκανε δηλώσεις ο Chris Bruzzo, αντιπρόεδρος του τμήματος Marketing της εταιρίας, ο οποίος ανέφερε:
Στην Electronic Arts έχουμε σαν στόχο να εμπνέουμε τον κόσμο να παίζει παιχνίδια. Κάτι το οποίο μπορούμε να πραγματοποιήσουμε, μόνο αν τα παιχνίδια μας είναι προσβάσιμα σε όλους. Η ομάδα μας είναι αφοσιωμένη στο να ξεπερνά κάθε είδους εμπόδιο που εμφανίζεται, αλλά έχουμε συνειδητοποιήσει πως αν θέλουμε να υπάρξει ουσιαστική αλλαγή, θα πρέπει σαν βιομηχανία να δουλέψουμε όλοι μαζί και να κάνουμε το καλύτερο δυνατό που μπορούμε για τους παίχτες.
Ακούμε πάντα τα σχόλια των παιχτών, για να καταλάβουμε τις απαιτήσεις τους και το τι πρέπει να κάνουμε εμείς για αυτές. Είναι πολύ σημαντικό να κάνουμε όλους τους παίχτες να νιώθουν ευχάριστα στα παιχνίδια μας. Και αυτό φαίνεται και από τα σχόλια της κοινότητας των παιχτών. Οι τεχνολογίες αυτές, υπάρχουν για να βοηθήσουν όλο τον κόσμο να βιώσει τις εμπειρίες που έχει να προσφέρει το κάθε παιχνίδι. Και μάλιστα είμαστε πάρα πολύ περήφανοι για την δικιά μας κοινότητα παιχτών, οι οποίοι βοήθησαν στο να αναπτύξουμε αρκετές καινοτομίες, που αυτή τη στιγμή κάνουν την διαφορά.