Η αλήθεια είναι ότι, το νέο παιχνίδι της Rockstar, Red Dead Redemption 2, από τα όσα έχουμε δει μέχρι στιγμής, φαίνεται για ένα μικρό αριστούργημα.
Το θέμα είναι ότι, όπως λέει και ένα αρχαίο γνωμικό, «τα αγαθά κόποις κτώνται». Και στην συγκεκριμένη περίπτωση, αυτό το «κόποις» μάλλον ήταν υπερβολικό.
Μετά την συνέντευξη που έδωσε ο συνιδρυτής της Rockstar, Dan Houser, έχει δημιουργηθεί ένας μικρός χαμός, σχετικά με το κομμάτι που σχολίασε τις αρκετές (πάνω από 100 την βδομάδα) εργατοώρες που αναγκάστηκαν οι υπάλληλοι της εταιρίας να δουλέψουν για την δημιουργία του παιχνιδιού.
Μπορεί λίγο μετά από την συνέντευξη να βγήκε και να προσπάθησε να το μπαλώσει, λέγοντας ότι αναφερόταν στην δικιά του συγγραφική ομάδα μόνο, δεν ήταν αρκετό όμως για να σταματήσει μια, αρκετά μεγάλη, σειρά από post που ακολούθησαν, κυρίως στο Twitter.
https://twitter.com/jobjstauffer/status/1052323687829884929
Σαν απάντηση σε όλα αυτά η ίδια η εταιρία δεν δήλωσε κάτι, ακόμα, επίσημα, αλλά έκανε άρση της πολιτικής που είχε, που απαγόρευε στο προσωπικό της να μιλάει δημόσια, σχετικά με θέματα που αφορούν την Rockstar.
Έτσι λοιπόν, αυτή η πολυαναμενόμενη απάντηση ήρθε δια στόματος/πληκτρολογίου των ίδιων των υπαλλήλων της, πάλι κυρίως μέσω Twitter.
R* has granted permission for us to speak frankly about this issue on social media. I want to stress that this is is my uncurated personal opinion, I am not being compensated for this post in any way and am making it voluntarily. I'm only going to speak to my personal experience.
— Vivi Langdon 🏳️🌈 (@viiviicat) October 18, 2018
Γεγονός αποτελεί ότι όσο περνάνε οι μέρες, όλο και περισσότεροι, πρώην ή νυν, υπάλληλοι της Rockstar βγαίνουν και λένε τις εργασιακές εμπειρίες τους. Οπότε σίγουρα θα βγουν στην επιφάνεια σύντομα, ακόμα πιο πολλά προβλήματα για την γνωστή εταιρία. Το θέμα είναι κατά πόσο όλα αυτά που θα ακολουθήσουν είναι αλήθειες ή απλές μπούρδες.