Η Κalmar ψάχνει εάν και εφόσον το online gaming θα μπορούσε να ανοίξει νέους δρόμους για την σωστή λειτουργία και καλύτερη αξιοποίηση ενός τερματικού σταθμού με κοντέινερ μέσω αυτοματοποίησης.
Αρχικά ακούστηκε ως μία ιδέα στο Kalmar Co-Create idea creation challenge, που έγινε στο TOC του Rotterdam τον Ιούνιο.
Ο Jari Hämäläinen, διευθυντής αυτοματοποιήσεων στην Kalmar και ο Tomi Asp, solutions architect, πλέον ψάχνουν πως μία βιομηχανία διαχείρισης φορτίων θα μπορούσε να δημιουργήσει υψηλών προδιαγραφών βιντεοπαιχνίδια τύπου προσομοιωτή για να προσελκύσει και να εκπαιδεύσει μία νέα γενιά από επαγγελματίες για τις πραγματικές επιχειρήσεις.
Δήλωσαν «είναι εύκολο να φαντάζεσαι ότι οι κορυφαίοι παίκτες θα μπορούσαν εύκολα να προσαρμοστούν και να γίνουν επιδέξιοι χειριστές μηχανημάτων χειρισμού κοντέινερ, αλλά καθώς οι τερματικοί σταθμοί ανεβάζουν το επίπεδο αυτοματοποίησης, ένα πιο σχετικό σενάριο είναι ότι μάλλον πρέπει να αρχίσουμε να επικεντρωνόμαστε στις δεξιότητες που χρειάζονται για να ελέγξουμε, να σχεδιάσουμε και να τελειοποιήσουμε ένα αυτοματοποιημένο τερματικό σταθμό σε ευρύτερη κλίμακα»
Πραγματική ευκαιρία
Καθώς τα παιχνίδια είτε σε υπολογιστές είτε σε κινητά ήδη χρησιμοποιούν την ιδέα του να λειτουργείς ένα τέτοιο τερματικό σταθμό, η βιομηχανία θα μπορούσε να αναπτύξει ένα περιβάλλον simulation/gaming που να εφαρμόζει πραγματικό λογισμικό και να ανοίγει τις διεπιφάνειες εφαρμογών που χρησιμοποιούνται στον πραγματικό κόσμο, ανέφεραν οι κύριοι Hämäläinen και Asp.
Αυτή η ιδέα συντρέχει από την εξέλιξη της επεξεργασίας της δύναμης, την δυνατότητα δηλαδή του internet να προσφέρει πρόσβαση σε ανθρώπους με ικανότητες που θα μπορούσαν να εφαρμοστούν σε μεγαλύτερο εύρος εφαρμογών στον πραγματικό κόσμο και την δυνατότητα της ψηφιοποίησης και της διαδικτυακής καλλιέργειας να συνδέσουμε αυτά τα ταλέντα με παρόχους λογισμικού και δημιουργούς παιχνιδιών.
Οι κύριοι Hämäläinen και Asp εξήγησαν «στο σεμινάριο Port 2060 οραματιστήκαμε την ιδέα του να χρησιμοποιούμε ανθρωποκεντρικές λύσεις ( για παράδειγμα τους καλύτερους online gamers) για να λειτουργήσουμε πραγματικούς τερματικούς σταθμούς από το σπίτι. Ή μπορούμε να χτίσουμε ένα τεράστιο, πολύ ρεαλιστικό περιβάλλον sandbox που θα επιτρέπει σε δεκάδες χιλιάδες online gamers να εξερευνήσουν διαφορετικές πιθανότητες και προβλήματα στην λειτουργία ενός τερματικού σταθμού κοντέινερ, με σκοπό να δημιουργήσουμε ένα πελώριο όγκο πληροφοριών από διάφορα σενάρια λειτουργίας.»
«Αυτά τα σενάρια θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν σε ένα προηγμένο AI για να μάθει από τον προσομοιωτή με σκοπό να είναι προετοιμασμένο για τις πιθανές εκβάσεις στην πραγματικότητα.
Εάν οι παράγοντες ασφαλείας ληφθούν σοβαρά υπόψιν κατά την μεταφορά στην πραγματικότητα, τότε οι πιθανότητες να τελειοποιήσουμε τις ικανότητες χωρίς σωματικούς κινδύνους και με άφθονο χρόνο για εξασκηθούν σημαίνει ότι οι προσομοιωτές μπορούν να προσφέρουν μία τεράστια ενίσχυση στην εξέλιξη τόσο των ικανοτήτων τόσο και της γενικότερης απόδοσης των συστημάτων», ανέφεραν οι κύριοι Hämäläinen και Asp.