Ας αντικρίσουμε την πραγματικότητα. Τα τελευταία χρόνια, η κόντρα μεταξύ Xbox και PlayStation έχει πάει σε άλλο επίπεδο. Με τις αποκλειστικές κυκλοφορίες για κάθε κονσόλα να γίνονται η μία μετά την άλλη. Και στη μέση όλου αυτού, βρισκόμαστε εμείς, οι παίχτες, που προσπαθούμε να βγάλουμε άκρη σε ποια εταιρία θα δώσουμε τα λεφτά μας. Ειδικότερα τώρα με την άνθηση των κονσόλων νέας γενιάς, όπου το κάθε παιχνίδι είναι και ένα νέο αριστούργημα.
Όμως υπάρχουν και οι φορές, όπου τελικά παιχνίδια, κυρίως όσα δημιουργούνται από άλλες εταιρίες (δηλαδή όχι Sony και Xbox Studios), αποφασίζουν να εμφανιστούν και στις “αντίζηλες” κονσόλες. Μία από αυτές τις φορές λοιπόν είναι και η περίπτωση του Omen of Sorrow, το οποίο κυκλοφόρησε για την κονσόλα του PS4 το 2018 και τώρα, είναι έτοιμο να γίνει διαθέσιμο και για Xbox One, αλλά και Xbox Series X, μέσω backwards compatibility.
Η επίσημη περιγραφή του παιχνιδιού το χαρακτηρίζει ένα κλασικό 2D, four-button fighting game, το οποίο αναπτύχθηκε στην Unreal Engine 4 και με ένα σύνολο χαρακτήρων με έντονα στοιχεία κλασικού τρόμου, φαντασίας και μυθολογίας. Το battle system του βασίζεται κατά κύριο λόγω στα skills του κάθε παίκτη, διαθέτοντας combat που καθορίζεται από τις σωστές κινήσεις των χαρακτήρων στο χώρο, ώστε να υπερβαίνουν τις δυσκολίες απέναντι στους εχθρούς τους.
Το Omen of Sorrow λοιπόν, θα γίνει διαθέσιμο για τις κονσόλες του Xbox στις 15 Σεπτεμβρίου, με τις AOne Games και Eastasiasoft να αναφέρουν πως για τις δύο πρώτες βδομάδες της “νέας” του κυκλοφορίας, το παιχνίδι θα έχει μια έκπτωση 20% της αρχικής του τιμής.