Το τελευταίο διάστημα, όπως είναι λογικό, όλες οι συζητήσεις σχετικά με το Steam περιστρέφονται γύρω απ’ το Steam Deck της Valve και τις δυνατότητες που μπορεί να προσφέρει στους παίκτες του. Το μεγάλο update που κατέφθασε στο Steam στις 4 Μαρτίου πέρασε σε δεύτερη μοίρα, παρόλα αυτά αξίζει κανείς να του ρίξει μια ματιά μιας και σίγουρα ενδιαφέρει πολλούς users.
Απ’ την αναβάθμιση επηρεάστηκαν τόσο η Steam Library και τα επιμέρους στοιχεία της όσο και το Steam Cloud στα οποία πραγματοποιήθηκαν σημαντικές διαφοροποιήσεις. Όλα όσα χρειάζεται να γνωρίζουν οι παίκτες όμως, γνωστοποιήθηκαν μέσω του επίσημου site του Steam Community.
Πιο αναλυτικά, στις προσθήκες που σημειώθηκαν εντάσσονται, τα στατιστικά που πλέον εμφανίζονται στην details screen του εκάστοτε παιχνιδιού, το ποσοστό προόδου του game κατά το syncing cloud error και τέλος η details screen η οποία θα εμφανίζει, εκτός των άλλων και τον χώρο που απαιτείται στον σκληρό δίσκο για παιχνίδια που δεν έχουν ακόμη εγκατασταθεί.
Επιπλέον διορθώθηκαν σημαντικές λεπτομέρειες όπως επί παραδείγματι τα screenshots από παιχνίδια εκτός Steam και η προβολή διαφόρων collections στην Library του Steam. Επίσης επισκευάστηκε το file conflict στο Steam Cloud καθώς και το file changing στα AutoCloud offline games.
Αλλαγές προέκυψαν όμως και στο Steam Input όπου αποκαταστάθηκαν τα loading custom controller names, το lightbar του PS4 και άλλες προτιμήσεις που αφορούν τον κάθε παίκτη ξεχωριστά. Βελτιώθηκαν επιπρόσθετα τα PS4 controllers που δεν εξυπηρετούσαν τη λειτουργία σύνδεσης Bluetooth καθώς και τα connections μέσω Rumble.
Τέλος, εκτός απ’ όλα τα παραπάνω διορθώσεις σημειώθηκαν και σε αρκετές λειτουργίες και σφάλματα των Remote Play, Steam Networking Sockets και Shader Pre-Caching διευκολύνοντας έτσι αρκετούς χρήστες που αντιμετώπιζαν δυσκολίες και εμπόδια.