Όπως σε κάθε αντίστοιχο Games Showcase έτσι και στο Xbox Game Event τα παράπονα δεν έλειψαν ιδιαίτερα. Πολλοί gamers ανυπομονούσαν να δουν το Halo Infinite σε όλο του το μεγαλείο, ειδικά ύστερα από μια περίοδο όχι ενός, αλλά δύο teaser.
Τα πράγματα όμως δεν πήγαν τόσο καλά όσο θα περίμενε η Microsoft.
Στο gameplay video του Infinite παρουσιάζονται νέα όπλα, νέα mechanics και νέοι εχθροί. Επίσης μια ακόμη ωραία λεπτομέρεια είναι το να μπορεί ο παίκτης να πυροβολεί στα πόδια των brutes και να τους επιβραδύνει προτού εκείνοι προλάβουν να κάνουν «ντου».
Ποιος ο λόγος λοιπόν για την εν λόγω «γκρίνια»;
Με την Microsoft να υπόσχεται την δυνατότητα του 4Κ στο παιχνίδι, όλοι περίμεναν το επόμενο Halo να είναι κορυφαίας κλάσης από θέμα γραφικών, εφέ, φωτισμού, περιβάλλοντος και των visual.
Στο βίντεο όμως, φαίνεται πως όχι μόνο δεν μοιάζει σε τίποτα με 4Κ όπως περίμεναν οι περισσότεροι, αλλά η διαφορά υποσχέσεων και πραγματικότητας φαίνεται με γυμνό μάτι. Οι βολές του όπλου θυμίζουν sci-fi anime, το περιβάλλον δείχνει να είναι πολύ πεζό με τις λεπτομέρειες πάνω σε βράχους, γρασίδι, πανοπλίες και όπλα να εκλείπουν.
Θα έλεγε κανείς πως κάποιος γύρισε τα γραφικά του παιχνιδιού στο Medium. Με αφορμή αυτή την αντίδραση των fans της σειράς η Microsoft δεν έμεινε σιωπηλή.
Ο general manager της εταιρείας, Aaron Greenberg δήλωσε:
Κοιτάξτε, είμαστε στο πλαίσιο μιας πανδημίας. Είναι Ιούλιος, είμαστε πολύ μακριά από την κυκλοφορία, ό,τι βλέπετε είναι προσωρινό και συνεχίζουμε να το επεξεργαζόμαστε. Πηγαίνετε και δείτε το παιχνίδι σε 4Κ/60, το κάναμε επίτηδες αυτό γιατί είναι πολύ δύσκολο να δείξουμε την μέγιστη ισχύ που θα έχει το Xbox Series X μέσα από ένα stream. Το παιχνίδι είναι ακόμα work in progress. Κάθε εβδομάδα κάνουμε νέα δοκιμαστικά και σας υπόσχομαι ότι το παιχνίδι με τον καιρό θα γίνεται όλο και καλύτερο.
Παρακάτω θα βρείτε το βίντεο του gameplay για να έχετε και εσείς μια άποψη.