Στην κορυφή έφτασαν οι πωλήσεις σε αντίτυπα του Ghost of Tsushima, πουλώντας τις πρώτες μέρες της κυκλοφορίας του 2,4 εκατομμύρια αντίτυπα, κάνοντας το έτσι το παιχνίδι με τις περισσότερες πωλήσεις (από την ημέρα κυκλοφορίας του) για το PS4, που δεν σχετίζεται με κάποιο προηγούμενο franchise.
Με τα νούμερα αυτά, το Ghost of Tsushima κατάφερε να εκθρονίσει το Horizon Zero Dawn, το οποίο συγκέντρωσε 2,6 εκατομμύρια σε δύο εβδομάδες, στην δεύτερη.
Βέβαια, υπάρχουν και αλλά παιχνίδια που έχουν ξεπεράσει το Ghost of Tsushima στις πωλήσεις για τις πρώτες μέρες της κυκλοφορίας του.
Πιο συγκεκριμένα, το The Last of Us Part II (4 εκατομμύρια) ηγείται του exclusive pack του PS4, όσον αφορά τα κέρδη τριών ημερών. Το οποίο το ακολουθεί το Final Fantasy VII Remake (3.5 εκατομμύρια), το Marvel’s Spider-Man (3,3 εκατομμύρια) και τέλος το God of War του 2018 (3.1 εκατομμύρια).
Όμως, όλοι αυτοί οι παραπάνω τίτλοι, αποτελούν μέρος ενός μεγαλύτερου franchise, άρα λοιπόν “παίζουν” σε μια άλλη, διαφορετική κατηγορία σύγκρισης.
Φυσικά, οι πωλήσεις του πρώτου τριημέρου ενός τίτλου, μας δείχνουν και κάτι άλλο ακόμα. Το πόσο “καλό” marketing έχει πέσει πάνω σε κάποιον τίτλο. Δεν είναι λίγες οι φορές μάλιστα, που ορισμένα παιχνίδια έχουν φανεί πολύ κατώτερα των περιστάσεων, μόνο και μόνο επειδή η προώθηση που είχε γίνει σε αυτά ήταν εξαιρετική.
Ευτυχώς πάντως, αυτή τη φορά, το Ghost of Tsusima, όχι μόνο συμβαδίζει με το marketing που έκανε η Sony, είναι μάλλον και πολύ καλύτερο από αυτό που περίμεναν οι περισσότεροι παίχτες.