Η TIGA, δίκτυο το οποίο εκπροσωπεί video game developers και εκδοτικές, έδωσε στην δημοσιότητα δεδομένα τα οποία δείχνουν πως το 13% των στούντιο στην Μεγάλη Βρετανία έχουν σαν κύρια πλατφόρμα ανάπτυξης τις κονσόλες.
Από την άλλη, ζητείτε περισσότερο προσωπικό ανάπτυξης πάνω στις κονσόλες, με το ποσοστό να φτάνει το 46%.
Η TIGA έδωσε παραπάνω δεδομένα τα οποία μπορείτε να δείτε παρακάτω:
- Τα κινητά ήταν η κύρια πλατφόρμα για το 39% των στούντιο μέσα στο 2020 (σε σύγκριση με το 49% που ήταν το 2013).
- Το PC (μαζί με retail, online, social network και MMOs) επιλέχθηκε από τα στούντιο της Μεγάλης Βρετανίας σε ποσοστό 36% (δεν άλλαξε σε σχέση με το 2013).
- Οι κονσόλες (μαζί με τις φορητές) επιλέχθηκε κυρίως από μεγάλα στούντιο της μεγάλης Μεγάλης Βρετανίας, με ποσοστό 13% (σε σχέση με το 16% του 2013).
- Τέλος, τα VR/AR είναι η κύρια ασχολία μόνο του 9% των στούντιο (με αύξηση από το 2% που υπήρχε το 2016).