Σε συνέντευξη του Hidetaka Miyazaki, όσον αφορά το Elden Ring, ο δημιουργός δήλωσε, μεταξύ άλλων, πως η ομάδα γραφικών πίσω από το Elden Ring δέχθηκε μεγάλη πίεση μετά την κυκλοφορία του remake του Demon’s Souls στο PS5, το οποίο επιμελήθηκε η Bluepoint Games.
Πιο συγκεκριμένα, ο Miyazaki ανέφερε πως ο τεχνικός τομέας δεν είναι προτεραιότητα κατά την διάρκεια της ανάπτυξης ενός τίτλου, καθώς το βάθος των παιχνιδιών της FromSoftware έγκειται στο κρυμμένο lore και το πανέξυπνο level design τους.
Παρόλα αυτά, η ομορφιά που έφερε η Bluepoint στο Demon’s Souls σε συνδυασμό με τα προτερήματα ενός souls παιχνιδιού που αναφέραμε, είναι σίγουρα κάτι το φανταστικό. Ο Miyazaki ανέφερε επίσης πως δεν έχει παίξει ακόμη το remake του τίτλου που έκανε αυτόν και το στούντιο του mainstream στην gaming βιομηχανία, αισθάνεται όμως περήφανος για την επιτυχία που είχε. Παρακάτω μπορείτε να παρακολουθήσετε μια περίληψη της συνέντευξης του Miyazaki.
Για να είμαστε αντικειμενικοί, τα γραφικά του Demon’s Souls Remake είναι κατά πολύ πιο όμορφα και ανεπτυγμένα από εκείνα του Elden Ring, ελπίζουμε όμως πως το Elden Ring θα ανταπεξέλθει στο hype του ως το πιο φιλόδοξο project της FromSoftware.
Το Elden Ring θα κυκλοφορήσει στις 25 Φεβρουαρίου για Xbox One, Xbox Series X/S, PS4, PS5 και PC, μέσω του Steam.