Σε περίπτωση που ασχολείστε με την κοινότητα του gaming της χώρας μας και δεν μένετε σε μια σπηλιά αποκομμένη από τον έξω κόσμο, τότε σίγουρα θα έχει πάρει το μάτι σας το νέο παιχνίδι της Happyland, GO HEROES: Prometheus.
Σε αντίθετη περίπτωση, απλά βγείτε από την σπηλιά σας και θα το δείτε. Αφού το μεγαλύτερο κομμάτι της ελληνικής gaming κοινότητας ασχολείται, ή το έχει αναφέρει έστω και μια φορά (τουλάχιστον), μαζί του.
Και όχι άδικα, θα συμπληρώσουμε εμείς, αφού δεν μιλάμε για μια υποστήριξη μόνο και μόνο επειδή είναι ελληνικής παραγωγής, αλλά γιατί τα παιδιά στην Happyland, ο Μαρίνος και η Βασιλική, φαίνεται πως έχουν μεταφέρει το πάθος τους μέσα στο παιχνίδι τους. Δηλαδή, είναι ένα παιχνίδι που αξίζει την όποια υποστήριξη έχει ή πρόκειται να δεχθεί, ανεξαρτήτως προέλευσης.
Μιλάμε για ένα παιχνίδι, το οποίο, όποιος το έχει δοκιμάσει, μέσω του demo που έγινε διαθέσιμο τις προηγούμενες μέρες, έχει αναφερθεί με τα καλύτερα λόγια για αυτό.
Όμως, ναι μεν έχει “αγκαλιαστεί θερμά” από το κοινό, θέλει δε ακόμα περισσότερη στήριξη. Και ο καλύτερος τρόπος για αυτό, είναι μέσω της Kickstarter καμπάνιας του παιχνιδιού. Σκοπός των δημιουργών είναι η επίτευξη των 12.000 Ευρώ και έχοντας κάτι λιγότερο από δύο μέρες, μέχρι τη λήξη της καμπάνιας αυτής, είναι αρκετά κοντά στην επίτευξη του στόχου, που θα σημαίνει την ολοκλήρωση της παραγωγής του. Νομίζουμε πως δεν χρειάζεται να σας πούμε το πόσο σημαντικό είναι αυτό. Άρα θα σας πούμε μόνο, τουλάχιστον όσοι μπορούν, να μπείτε και να στηρίξετε τον Προμηθέα και το ταξίδι του.
Στην τελική, αν δεν υπήρχε ο Προμηθέας (σύμφωνα με την ελληνική μυθολογία που βασίζεται το παιχνίδι)…φωτιά γιόκ. Και αν δεν είχαμε την φωτιά, θα βρισκόμασταν ακόμα σε σπηλιές, μαζί με αυτούς τους λίγους που δεν έχουν ακούσει ακόμα για το GO HEROES: Prometheus. Οπότε μπείτε και στηρίχτε.
Κι αφού το λύσαμε κι αυτό το θέμα, πάμε στο κυρίως πιάτο της μέρας.
Πριν από λίγες μέρες λοιπόν, είχαμε την ευκαιρία να δοκιμάσουμε και εμείς το demo του παιχνιδιού (μπορείτε να δείτε την άποψη μας εδώ) και αφού μείναμε με τις καλύτερες εντυπώσεις, είπαμε να έρθουμε σε επαφή με την Happyland και να τους κάνουμε μερικές ερωτήσεις, έτσι για να γνωριστούμε καλύτερα, αλλά φυσικά και για να μάθουμε περισσότερες λεπτομέρειες γύρω από την όλη φάση του GO HEROES: Prometheus.
Από που αντλήσατε την ιδέα του gameplay και γιατί επιλέξατε το συγκεκριμένο playstyle;
Θέλαμε να δημιουργήσουμε ένα video game που θα συνδύαζε τα mechanics του Lara Croft GO με την λογική των Action games. Το 2017 συμμετείχαμε στο Prometheus Game Jam που διοργανώθηκε στα πλαίσια των εορτασμών για τα 180 χρόνια του Πολυτεχνείου.
To σκηνικό της αρχαίας Ελλάδας φάνηκε ιδανικό ώστε να εντάξουμε την ιδέα μας σε μια ιστορία που γνωρίζουμε καλά. Το Jam λοιπόν ήταν μια ευτυχής συγκυρία μια και στο τέλος είχαμε το πρωτότυπο του παιχνιδιού, αλλά και την πρώτη διάκριση που μας έδωσε μια σιγουριά ότι έχουμε κάτι καλό στα χέρια μας.
Ποιος είναι ο στόχος σας για το GO HEROES;
Ο στόχος μας είναι να δημιουργήσουμε μια λαχταριστή περιπέτεια που θα ταξιδέψει τους παίκτες στη φιλοσοφία της αρχαίας Ελλάδας μέσα από ένα gameplay που θα τους προκαλεί να συνεχίζουν μέχρι το τέλος!
Στην τρέχουσα μορφή του, το παιχνίδι έχει μια πολύ μεγάλη γκάμα από mechanics, θα περιμένουμε τίποτα έξτρα με την επίσημη κυκλοφορία του τίτλου;
Μέσα στους λίγους μήνες που έχουμε απελευθερώσει το demo έχουμε ήδη προσθέσει αρκετά πράγματα. Θέλουμε ακόμη να προσθέσουμε ένα map που θα επιτρέπει την ελεύθερη μετακίνηση ανάμεσα στα levels. Πληθώρα εχθρών και Bosses που θα ανατρέψουν αυτά που ήδη γνωρίζετε. Nέα skills περιμένουν τους παίκτες παρακάτω. Ένα σύστημα αναβάθμισης skills και αντικειμένων και άλλα πολλά που θα τα κρατήσουμε για τη συνέχεια.
Ποιο ήταν το πιο δύσκολο και ποιο το πιο ενδιαφέρον κομμάτι στην δημιουργία του GO HEROES και γιατί;
Η κίνηση του Action-Turn-Based βασίζεται σε κλάσματα του δευτερολέπτου για να δουλέψει σωστά. Το πιο δύσκολο και πιο ενδιαφέρον ήταν να κατασταλάξουμε και να συγχρονίσουμε το σύστημα μάχης και κίνησης! Το πιο ζόρικο να υπολογίζει σωστά τα κλάσματα του δευτερολέπτου σε όλους τους διαφορετικούς επεξεργαστές, από τον low έως τον high end.
Ποιο θεωρείτε πως είναι το στοιχείο που θα κάνει το GO HEROES να ξεχωρίσει;
Το hybrid combat σύστημα του Action-Turn-Based σε συνδυασμό με την αρχαία Ελληνική μυθολογία πιστεύουμε ότι είναι αυτό που το έχει κάνει ξεχωριστό.
Ποιες δυσκολίες αντιμετωπίζει ένα στούντιο ανάπτυξης παιχνιδιών και ποια “συμβουλή” θα δίνατε σε όσους επιχειρούν να κάνουν τα πρώτα τους βήματα στη χώρα μας;
Αντιμετωπίζουμε αυτά που αντιμετωπίζουν όλοι σε όλους τους τομείς της χώρας. Η βιομηχανία των video games όμως έχει κατορθώσει από καιρό να ξεπεράσει σε κέρδη αυτές του κινηματογράφου και της μουσικής. Η χώρα μας οφείλει να μπει στρατηγικά σε αυτήν τη βιομηχανία και να μην μας φαίνεται πλέον κάτι το «εξωτικό» η ανάπτυξη ενός ελληνικού εμπορικού video game. Πολλές χώρες, ακόμη και γειτονικές μας, έχουν ήδη αξιοποιήσει τη δυναμική των video games και θεωρούμε ότι είναι ένας τομέας που μπορεί να προσφέρει πολλά στην οικονομία και το έμψυχο δυναμικό της χώρας. Τώρα στο δεύτερο σκέλος της ερώτησης, δεν μπορούμε να δώσουμε σε κανέναν συμβουλή, διότι, η κάθε περίπτωση είναι διαφορετική και ξεχωριστή. Το μόνο που θα πούμε είναι να δείχνουν το game τους σε κάθε ευκαιρία. Να παίρνουν feedback από όλους! Να έχουν μέλημα να δομήσουν μια κοινότητα που θα αγαπάει και θα στηρίζει το game τους από την πρώτη ημέρα.
Υπάρχουν άλλα σχέδια αφού δούμε την ιστορία του Προμηθέα; Να περιμένουμε κάποια συνέχεια, ίσως με κάποιον άλλον ήρωα της μυθολογίας;
Θέλουμε πολύ το GO HEROES να συμπεριλαμβάνει διαφορετικούς ήρωες της μυθολογίας και ήδη έχουμε στο μυαλό μας τον επόμενο. Ωστόσο, η επιτυχία του Kickstarter θα κρίνει το πόσο μακριά θα πάμε σε αυτήν τη φάση. Αλλά, ναι θέλουμε πολύ!