Η πρώτη σεζόν του Diablo IV, ενός τίτλου που πολλοί περιμέναμε, άλλοι τόσοι κουραστήκαμε να περιμένουμε και άλλοι που είχαμε τόσο hype ώστε να μετράμε τις ημέρες για την κυκλοφορία αντίστροφα, φτάνει σιγά σιγά στο τέλος της. Είχε όμως νόημα όλο αυτό;
Κρίνοντας από την πρώτη σεζόν του Diablo IV ίσως και να το παρακάναμε. Λίγο η ανυπομονησία, λίγο το ότι είχαμε βαρεθεί τον προκάτοχό του, συνέβαλαν στο να περιμένουμε περισσότερα από αυτά που η Blizzard ήταν έτοιμη να μας δώσει. Ας το πάρουμε λίγο πιο αναλυτικά όμως.
Όπως λοιπόν σε όλα τα Diablo που έχουν κυκλοφορήσει, για κάθε season χρειάζεσαι τουλάχιστον έναν καινούργιο χαρακτήρα (γνωστό και ως seasonal) προκειμένου να μπορείς να συμμετέχεις στην εκάστοτε season. Όλοι οι χαρακτήρες μας παραμένουν στο Eternal Realm (off-season) ενώ οι καινούργιοι θα μπαίνουν στο Seasonal Realm ή στο Hardcore ανάλογα την επιλογή που κάνουμε στο παιχνίδι. Στο τέλος της season οι χαρακτήρες μαζί με όλο το progress θα μεταφέρονται στο Eternal Realm για να κάνουν παρέα με τους υπόλοιπους χαρακτήρες μας, και να δίνουν χώρο στους νέους Seasonal.
Στην πρώτη season του Diablo IV – Season of Malignant – ερχόμαστε αντιμέτωποι με νέα είδη τεράτων τα λεγόμενα (πώς αλλιώς;) Malignant Monsters. Τα τέρατα αυτά χωρίζονται σε δύο κατηγορίες: τα Partially και Fully Corrupted. Σκοτώνοντας τα πρώτα μέσω μιας τελετής εμφανίζονταν τα δεύτερα τα οποία δίνανε σαν drop, materials που χρησιμοποιούνται προκειμένου να φτιαχτούν τα ιδιαίτερα gems της season. Τα συγκεκριμένα gems προσφέρανε επιπλέον δυνατότητες στους χαρακτήρες μας ανάλογα με την χρήση τους στο εκάστοτε build μας.
Όλα καλά όλα ωραία μέχρι εδώ θα μου πείτε. Δυστυχώς όχι. Διότι πέρα από όσα ανέφερα πιο πάνω, η Season 1 δεν είχε τίποτε άλλο να προσφέρει. Μάλιστα μεγάλο ποσοστό των παικτών εγκατέλειπε το παιχνίδι πριν καν φτάσει τον χαρακτήρα του στα 100level που είναι και το μέγιστο δυνατό. Ο λόγος, διάφορα bugs, αρκετά έως πολύ αργό level up και κακό item drop rarity. Τα bugs κατά την διάρκεια διορθώθηκαν τα υπόλοιπα 2 όμως προβλήματα συνεχίζουν να ενοχλούν μεγάλη μερίδα των παικτών, έστω και αν είχαμε δει ήδη βελτιώσεις στο mid-season.
Όλα αυτά λοιπόν τα προβλήματα η Blizzard υποσχέθηκε να τα λύσει στο επερχόμενο Season of Blood.
Στην season που έρχεται στις 17 Οκτωβρίου, η θεματική αφορά τα vampires. Έτσι λοιπόν οι χαρακτήρες μας, μέσα από τα questlines στα οποία θα κληθούμε να μαζέψουμε Potent Blood, θα αποκτούν πρόσβαση σε 22 νέες ικανότητες. Όπως έχει γίνει γνωστό από την Blizzard όμως, μόνο 5 εξ αυτών θα μπορούμε να έχουμε ενεργές.
Βέβαια, το να μαζέψουμε τα materials και εν τέλη να αποκτήσουμε τις νέες αυτές ικανότητες κάθε άλλο παρά αρκετό δεν θα είναι. Κάποιες ικανότητες θα χρειάζονται και συγκεκριμένο gear για να λειτουργήσουν, πράγμα που σημαίνει ότι το grind θα αυξηθεί, ευτυχώς όμως θα κερδίζουμε κάτι περισσότερο από xp. Αναλυτικά σε κάθε μορφή δαιμονικής ικανότητας θα αναφερθώ σε νέο άρθρο, αφού πρώτα όμως κυκλοφορήσει το season.
Και μιας και ανέφερα το ζήτημα XP, έχει ήδη ανακοινωθεί ότι η ταχύτητα απόκτησης XP θα αυξηθεί ραγδαία προκειμένου να μην καταναλώσουμε πάλι τον περισσότερο χρόνο μας απλά κάνοντας level up. Αυτό βέβαια θα συμβαίνει μετά τα 50lvl αλλά από το τίποτα είναι και αυτό μια πρόοδος. Επίσης σημαντική προσθήκη αποτελεί το ότι πλέον τα gems μας δεν θα καταλαμβάνουν χώρο στο πολύτιμο stash μας, όπως και ότι το stash πλέον θα υπάρχει γραμμή αναζήτησης. Προσθήκες που θεωρώ ζωτικής σημασίας για να γίνει πιο εύκολη η ζωή των παικτών στην διαχείριση των αποθηκευμένων αντικειμένων.
Τέλος, 5 καινούρια endgame bosses θα προστεθούν στο παιχνίδι, προκειμένου να εμπλουτιστεί το in game υλικό από πιθανά τέρατα που θα βρούμε στο δρόμο μας. Αλλαγή επίσης θα δούμε και στα rewards από τα Renown τα οποία πλέον θα διατηρούνται σε όλους τους ήρωες μας αρκεί να «ξεκλειδωθούν» έστω μια φορά με οποιονδήποτε από τους χαρακτήρες μας. Σημαντική αλλαγή κατά την γνώμη μου. Αναφορικά λοιπόν με την νέα season το hype μου είναι ξανά ψηλά. Σας περιμένω λοιπόν στο Sanctuary να ανακαλύψουμε ότι νέο έχει να προσφέρει η νέα season, και να εξαλείψουμε κάθε δαιμονική μορφή που μαστίζει τον κόσμο του Diablo 4.
Διαβάστε ακόμη:
Xiaomi 13T – Smartphone Review
Ακολουθήστε το gamelab.gr στο Google News
Σχόλια 1