Μια περιπέτεια που δεν την περίμενα με τίποτα
Έχοντας δει το trailer του παιχνιδιού, μπορώ να πω ότι είχα ενθουσιαστεί, ιδιαιτέρως όταν έμαθα ότι θα έχω την ευκαιρία να το δοκιμάσω και να δω τι έχει να προσφέρει το Earth from Another Sun. Όπως πάντα, πήρα την gaming μπαντάνα μου, και ξεκίνησα τα “κλικι κλικι” στο πληκτρολόγιο και ποντίκι για να δω αν το hype που είχα, ήταν δικαιολογημένο.
Έχοντας ζήσει αρκετά από το gameplay και το lore του παιχνιδιού, πήρα την συγγραφική μου μπαντάνα και ξεκίνησα να διατυπώνω όλα όσα είδα από τον ιδιαίτερα μεγαλεπήβολο τίτλο της Multiverse. Η αλήθεια ότι μου πήρε λίγο παραπάνω για να μπορέσω να περιγράψω την εμπειρία μου. Ας τα δούμε όμως ένα ένα.
Note: Έχοντας βασανιστεί αρκετά με τον τίτλο, όταν ήρθε η ώρα να γράψω αυτό το άρθρο, είχα να πω λίγα καλά. Την ημέρα, όμως, που ήταν να στείλω το συγκεκριμένο άρθρο βρήκα ένα 9gb Update στο Steam το οποίο βελτίωσε σε μεγάλο βαθμό την εμπειρία που προσφέρει το παιχνίδι… Οπότε έπρεπε να γράψω το κείμενο πάλι από την αρχή.
Σαν ιστορία, βρισκόμαστε στο διάστημα, σε ένα νέο γαλαξία, με στόχο να φτιάξουμε ένα όνομα για εμάς και να προσπαθήσουμε να κατακτήσουμε τα πάντα (ή όσα θέλουμε). Απλή ιστορία, αλλά το βάθος του gameplay που την συμπληρώνει την δικαιολογεί.
Το gameplay του τίτλου υπόσχεται πολλά, οπότε θα τα αναλύσω ένα ένα. Ξεκινάμε έχοντας μόνο ένα διαστημόπλοιο και ένα πιστόλι και προσπαθούμε να κάνουμε διάφορες αποστολές ώστε να μαζέψουμε αρκετά υλικά και εμπειρία ώστε να δυναμώσουμε και να μπορέσουμε να τα βάλουμε με τους πιο ισχυρούς εχθρούς του παιχνιδιού.
Το πρώτο πράγμα που θα κληθείτε να κάνετε είναι να κυνηγήσετε διαστημικούς πειρατές και όλες τις εχθρικές factions που θα προσπαθήσουν να σας κλέψουν ό,τι κουβαλάτε (ακόμα κι αν δεν έχετε κάτι αξίας). Το ενδιαφέρον εδώ είναι πως οποιαδήποτε μάχη κάνετε, θα γίνεται σε προβολή πρώτου προσώπου, ενώ θα μπορείτε και να ελέγχετε τον στρατό σας (αν και όσο έχετε).
Η κατάκτηση πλανητών και διαστημικών σταθμών είναι ένα σημαντικό κομμάτι του τίτλου αν και κάθε τέτοια προσπάθεια έχει δύο πιθανά αποτελέσματα. Είτε τα καταφέρνετε και αποκτάτε έναν ισχυρό εχθρό (τους πρώην ιδιοκτήτες) κάτι το οποίο κάνει πολύ πιο δύσκολο το διαστημικό σας ταξίδι, είτε αποτυγχάνετε οικτρά και καταλήγετε στον πλανήτη φυλακή, μέχρι να πληρώσετε την εγγύηση και να απελευθερωθείτε
Στο κομμάτι του ήχου δεν είδα πάρα πολλά. Πέρα από τα κατάλληλα sound effects και ενδιαφέρουσα μουσική (αν κι όχι πάντα), δεν έχει να δώσει κάτι άλλο ακόμη. Τα φωνητικά του παιχνιδιού γενικά είναι ελάχιστα και δυστυχώς θα χαθούν μέσα στα sound effect και στην μουσική, ενώ δυστυχώς όσους χαρακτήρες συνάντησα δεν είχαν ομιλίες.
Τα γραφικά του παιχνιδιού είναι όμορφα, και με αρκετά έντονα χρώματα τα οποία συμπληρώνουν το περιβάλλον στο οποίο βρισκόμαστε και δημιουργούν την κατάλληλη ατμόσφαιρα, είτε βρισκόμαστε στο διάστημα, είτε έχουμε μπει σε κάποιο dungeon το οποίο είναι γεμάτο από creepy crawlies. Σε θέμα animation δεν έχουμε κάτι το περίπλοκο, αλλά ό,τι κινήσεις μπορεί να κάνει είτε ο χαρακτήρας, είτε οι ακόλουθοι, είτε το διαστημόπλοιο, είναι απλές, αλλά καλοφτιαγμένες.
Όπως ανέφερα και στην αρχή, μιλάμε για ένα μεγαλεπήβολο σχέδιο από την Multiverse το οποίο μπορώ να πω πως ενώ ξεκίνησε με εμένα να είμαι εντελώς hyped, συνέχισε με μια εβδομάδα γενικότερης απογοήτευσης. Τουλάχιστον μέχρι το νέο patch, στο οποίο όχι μόνο διορθώθηκαν πολλά προβλήματα αλλά πήρα μια καλή δόση του τίτλου. Δεδομένου ότι μιλάμε για ένα solo/co-op τίτλο, σίγουρα αν συνεχίσουν την ανάπτυξη του τίτλου με τον ίδιο ζήλο, προβλέπω ότι μάλλον θα χρειαστεί να “κάψουμε” αρκετές ώρες σε μια Γη ενός άλλου Ήλιου.
Επιμέλεια κειμένου: Μάριος “NoPlanGamerS” Τουτουντζής
Σχόλια 1