Μία συζήτηση με την Ξένη Μπαϊρακτάρη για το νέο gaming brand της Philips, Evnia
Πριν μερικούς μήνες βρεθήκαμε καλεσμένοι στο Παρίσι της Γαλλίας. Αποστολή μας να γνωρίσουμε και να δοκιμάσουμε κάποια από τα προϊόντα του νέου gaming sub-brand της Philips, Evnia. Εκεί, στελέχη του ομίλου, μας παρουσίασαν την καινοτομία από τεχνολογικής άποψης που φέρει το νέο brand καθώς και την diversity φιλοσοφία που θα ακολουθήσει. Ανάμεσά τους η Ξένη Μπαϊρακτάρη, Global Marketing Lead της Philips Monitors and IT Accessories, με την οποία συνομιλήσαμε μετά το πέρας του global launch για να μάθουμε μερικές ακόμη ενδιαφέρουσες πληροφορίες για το brand και την μετέπειτα εξέλιξή του.
Υπάρχει διαφορά μεταξύ Philips Gaming & Evnia; Ποια είναι η καινοτομία που παρουσιάζει;
Ξένη Μπαϊρακτάρη: Evnia είναι το νέο gaming sub-brand της Philips. H Evnia είναι Philips Gaming. Μέχρι πρόσφατως τα προϊόντα gaming της Philips δεν ανηκαν σε ξεχωριστό brand αλλά αποτελούσαν απλώς μια σειρά ανάμεσα στις πολλές. Αυτό άλλαξε από τον Οκτώβρη του 2022 και πλέον οτιδήποτε έχει σχέση με gaming ανήκει στο brand Evnia. Οι καινοτομίες στο τεχνολογικό κομμάτι θα είναι πολλές αλλά η βασική διαφορά με άλλα brands είναι το κομμάτι του σχεδιασμού προϊόντος, που είναι αισθητά πιο εκλεπτυσμένο σε σχέση με το παραδοσιακό gaming και το κομμάτι της επικοινωνίας. Δεν βασιζόμαστε τόσο στην απόδοση των προϊόντων (η οποία πρέπει να θεωρείται δεδομένη) όσο στην εμπειρία του gaming ολιστικά και θέλουμε να σπάσουμε το στερεότυπο πως το gaming είναι κάτι που αφορά εφήβους, είναι αντικοινωνικό, ανθυγιεινό και άλλα πολλά.
Με το πρώτο μοντέλο της σειράς, το 34M2C7600MV, η Evnia έκανε ένα δυναμικό, αλλά συνάμα κι ένα όχι και τόσο προσιτό για όλους ξεκίνημα, κάτι το οποίο “φόβισε” αρκετούς. Πρόκειται να δούμε κάτι πιο προσιτό στο μέλλον ή θα παραμείνει ένα προϊόν για λίγους;
Ξένη Μπαϊρακτάρη: Ωραία ερώτηση. Πράγματι ξεκινήσαμε δυναμικά με προϊόντα που κάθε άλλο παρά οικονομικά είναι. Για όσους γνωρίζουν οι τιμές αυτές δεν είναι καθόλου παράλογες δεδομένης της τεχνολογίας mini LED ή OLED που είναι από μόνη της ακριβή. Ασφαλώς έρχονται πολλά προϊόντα ακόμα για όλες τις ανάγκες και πορτοφόλια. Χωρίζονται σε σειρές από 3000 ως 8000, όσο μεγαλύτερο το νούμερο τόσο πιο premium το προϊόν. Θα δείτε κυριολεκτικά τα πάντα.
Κατά τη διάρκεια της επίσημης παρουσίασης σας έγινε αναφορά στον αυξημένο ηλικιακό μ.ο των gamers, τι θεωρείτε πως συντέλεσε σε αυτό;
Ξένη Μπαϊρακτάρη: Το gaming δεν είναι κάτι καινούργιο. Είναι μέρος της ζωής των ανθρώπων, αισθητά, εδώ και πολλά χρόνια. Δεν σταμάτησαν οι άνθρωποι να παίζουν επειδή μεγάλωσαν, ίσως άλλαξε η συχνότητα με την οποία το κάνουν λόγω αλλαγής προτεραιοτήτων. Επιπλέον, είναι ένα δημοφιλές «σπορ» το οποίο δεν απαιτεί συγκεκριμένο ωράριο ούτε χώρο. Εύκολο δηλαδή. Δεν απαιτεί φυσική κατάσταση ούτε οικονομικό υπόβαθρο (σε ερασιτεχνικό επίπεδο πάντα). Είναι κυριολεκτικά για όλους.
Diversity Marketing: Τάση, ανάγκη ή επιλογή η ένταξη του στην στρατηγική της Evnia;
Ξένη Μπαϊρακτάρη: Επιλογή και ανάγκη. Επιλέξαμε να μην πάμε με την πεπατημένη. Να μη δείξουμε στον κόσμο ό,τι έχει συνηθήσει ως τώρα. Από την άλλη θα αρχίσει να είναι αναγκαίο να μην απευθυνόμαστε σε όλους τους gamers σαν να είναι έφηβα αγόρια ή τέλοσπαντων σαν να έχουν όλοι το ίδιο γούστο. Και θέλουμε να δείξουμε μια άλλη πτυχή του gaming, την οποία δεν έχουμε εφεύρει εμείς για να κάνουμε μάρκετινγκ, όντως υπάρχει. Πιστεύω πως θα δούμε μεγάλες αλλαγές στο μέλλον στο κομμάτι αυτό γιατί το επιβάλλει η πραγματικότητα και όχι επειδή είναι τάση.
Evnia & Esports: Πώς πάρθηκε η απόφαση να επενδύσετε σε αυτό; Πώς βλέπετε το μέλλον του οικοσυστήματος αυτού;
Ξένη Μπαϊρακτάρη: Νομίζω δεν χρειάζεται να αναφέρω πόσο τεράστια είναι η βιομηχανία esports. Για ένα gaming brand είναι μονόδρομος να δραστηριοποιηθεί στο κομμάτι αυτό. Πέρα απο το προφανές, πως το κοινό που παρακολουθεί esports είναι εν δυνάμει αγοραστής μίας οθόνης Evnia, παίρνουμε πολύ σημαντικές πληροφορίες και γνώσεις για την ανάπτυξη των προϊόντων μας και της στρατηγικής επικοινωνίας μας. Οι άνθρωποι είναι επαγγελματίες και ψάχνουν το καλύτερο για την απόδοση τους κι εμείς από τη μεριά μας θέλουμε να παράξουμε το καλύτερο. Να το πω απλοϊκά, είναι σαν να φτιάχνεις ποδοσφαιρικά παπούτσια και να τα δοκιμάζεις σε κορυφαίους ποδοσφαιριστές. Όσο για το μέλλον, αρκεί να παρακολουθήσει κανείς τις συζητήσεις που γίνονται σχετικά με την ένταξή των esports στους Ολυμπιακούς αγώνες. Αυτό νομίζω τα λέει όλα.
Έχουν επηρεαστεί τα πλάνα της Philips για την Evnia εν μέσω παγκόσμιας κρίσης;
Ξένη Μπαϊρακτάρη: Προφανώς δεν μπορούμε να παραπέμψουμε το γεγονός πως τα οικονομικά των καταναλωτών έχουν επηρεαστεί. Παρόλα αυτά η αγορά του gaming είναι πολύ υγιής και σταθερά ανερχόμενη. Οπότε, για την ώρα, τα πλάνα μας παραμένουν αρκετά φιλόδοξα.
Ποια είναι η εικόνα της Philips για την ελληνική αγορά;
Ξένη Μπαϊρακτάρη: Εδώ να διευκρινίσω πως μπορώ να απαντήσω μόνο για το κομμάτι των οθονών, καθότι η Philips διαθέτει τεράστια γκάμα προϊόντων. Όσον αφορά το μερίδιο αγοράς, βρισκόμαστε εντός της δεκάδας των πιο «ισχυρών» με βλέψη να βρεθούμε στην πεντάδα ή, γιατί όχι, και ψηλότερα μέσα στη διετία.
Θα ήθελα να μοιραστείτε μαζί μας κάποιες τελευταίες σκέψεις για το brand ή πράγματα που ίσως δούμε στο κοντινό μέλλον.
Ξένη Μπαϊρακτάρη: Πέραν της ιστορίας πίσω από το brand θέλω να τονίσω πως τα προϊόντα Evnia είναι πολλά υποσχόμενα και έχουν ήδη εξαιρετικές κριτικές από ειδικούς που δεν εντυπωσιάζονται εύκολα. Κατατάσσονται στην κορυφή των επιλογών από πολλούς. Έρχονται πολλά ακόμα και πολλά υποσχόμενα για τα οποία θα ενημερωθείτε σύντομα.
Ανακαλύψτε όλα τα προϊόντα της Evnia εδώ: https://www.evnia.philips/
Σχόλια 2