Πριν από λίγες μέρες, και συγκεκριμένα την Τρίτη, 19 Σεπτεμβρίου, η χώρα μας είχε την τιμή να βρίσκεται μέσα σε ένα κλειστό group χωρών, όπου έχει επιλέξει η Philips να παρουσιάσει την νέα gaming σειρά της Evnia. Με μια απλή, αλλά μεστή, παρουσίαση λοιπόν, η Ξένη Μπαϊρακτάρη, επικεφαλής Marketing Philips / AOC Monitors & IT Accessories (OBM)], ο Michel Wals, επικεφαλής πωλήσεων και ο Carlos Sanchez, Product & Business Manager, μίλησαν στους προσκεκλημένους τους για την Evnia και τα προϊόντα που περιλαμβάνει η σειρά.
Και φυσικά το GameLab, μετά και το “παρόν” που έδειξε στην επίσημη αποκάλυψη της σειράς στο Παρίσι, αλλά και γενικά με την “αγάπη” που έχουμε στα προϊόντα της, δεν γινόταν να μην ήταν και σε ένα τέτοιο event που έγινε στην χώρα μας.
Η κυρία Μπαϊρακτάρη ξεκίνησε την εκδήλωση, καλωσορίζοντας όλους εμάς που ήμασταν προσκεκλημένοι, λέγοντάς μας λίγα λόγια για την Evnia και το πόσο θετικές εντυπώσεις έχει προκαλέσει με τα προϊόντα της και τη φιλοσοφία της στην αγορά. Η οποία δεν έκρυψε και τον στόχο του brand, ο οποίος είναι να βρεθεί εντός της πεντάδας των κορυφαίων brands παγκοσμίως στην εν λόγω κατηγορία, πολύ σύντομα.
Στην συνέχεια, το μικρόφωνο πέρασε στα χέρια του Michel Wals, ο οποίος, κατά κύριο λόγο, ασχολήθηκε με το κομμάτι των πωλήσεων της TPV, κάνοντας γνωστό πως αυτή την περίοδο, η συνολική αγορά προσπαθεί να βρει τα πατήματά της ξανά, μετά το 2019, με την είσοδο νέων καινοτομιών και τεχνολογιών. Όπως επίσης, κάτι που ίσως να μην πρέπει να περάσει στα ψηλά, έγινε γνωστό πως παρά το αρνητικό πρόσημο στις πωλήσεις (που σημαίνει μείωση) η Ελλάδα βρίσκεται αρκετά πάνω από το μέσο όρο των χωρών της Ευρώπης, δείχνοντας πως το ελληνικό καταναλωτικό κοινό, εξακολουθεί να εμπιστεύεται την εταιρία και τα προϊόντα της.
Τέλος, την παρουσίαση έκλεισε ο Carlos Sanchez, ο οποίος παρουσίασε λίγο πιο αναλυτικά τις τρεις σειρές της Evnia, δηλαδή την 3000, την 5000 και την αρκετά πιο premium σειρά 8000, αλλά και τα υπόλοιπα προϊόντα του brand, δίνοντας παράλληλα και διάφορες μετρήσεις οι οποίες έδειξαν μερικά ενδιαφέροντα δεδομένα, όπως για παράδειγμα ότι πλέον ο ηλικιακός αριθμός των gamers έχει ανέβει κατά πολύ και πλέον games “δεν παίζουν μόνο τα παιδιά”, όπως επίσης και ότι πλέον το ποσοστό των γυναικών στο gaming έχει φτάσει να είναι πάνω από το 45%. Βέβαια, εκτός των δημογραφικών στοιχείων, ο κύριος Sanchez, έκανε και μια πιο εκτενής αναφορά στα προϊόντα της Evnia, αναλύοντας τις διαφορές που έχουν οι τρεις διαφορετικές κατηγορίες, τις οποίες “χώρισε” σαν “good, better, best”.
Μερικές από τις οθόνες που παρουσιάστηκαν στην εκδήλωση είναι:
- Η Philips Evnia 49M2C8900 με οθόνη QD-OLED, αναλογία πλευρών 32:9, 240Hz, διαγώνιο
48,9 ίντσες και DTS Sound, η είναι μια κορυφαία υλοποίηση για επαγγελματίες gamers – και όχι
μόνο – που όλοι θα την ήθελαν στο οπλοστάσιό τους και κανένας στα χέρια αντιπάλων. - H Philips Evnia 42M2N8900 με ανάλυση UltraClear 4K UHD (3840×2160) στις 42 ίντσες, είναι
μια οθόνη OLED υψηλής αντίθεσης με σάρωση 138Hz, χρόνο απόκρισης 0,1ms GTG,
ρυθμιζόμενη καθ’ ύψος βάση, έτοιμη να τεθεί στην υπηρεσία σας. - Με έντονα ανταγωνιστική διάθεση, η ταχύτατη – 0,1ms -, κυρτή QD OLED, Philips Evnia 34M2C8600, UltraWide QHD 3440×1440 και πιστοποίηση Display HDR True Black 400 στην απόδοση του μαύρου, χωρίς κανένα δισταγμό προτάσσει τα εντυπωσιακά χαρακτηριστικά της.
- Η ναυαρχίδα στη σειρά 5000, Philips Evnia 27M2C5500W, με κυρτότητα 1000R και χρόνο
απόκρισης 0,1ms, χάρη στο πάνελ Fast VA και τα 240Hz σάρωσης, φέρει διπλό HDMI, διπλό
DisplayPort και διπλό USB ταχείας φόρτισης και ρυθμιζόμενη βάση για ξεκούραστα και ατελείωτα
gaming session… - …την ίδια στιγμή που οι Philips Evnia 25M2N5200P και Philips Evnia 25M2N3200W εκδημοκρατίζουν το gaming με εκρηκτικούς ρυθμούς ανανέωσης 280Hz και 240Hz, αντίστοιχα, σε προσιτές τιμές, Fast VA και IPS LCD panels με ιδιαίτερα χαμηλούς χρόνους απόκρισης 1ms GtG και τεχνολογίες LowBlue και Flicker-free για την προστασία των ματιών
Πριν κλείσουμε, μια άλλη είδηση η οποία “έσκασε” από το πουθενά, είναι ότι σταδιακά, όλο το χαρτοφυλάκιο μιας άλλης γνωστής σειράς της Philips, αυτής της Momentum, πρόκειται να περάσει στην οικογένεια της Evnia, κάνοντας την έτσι ένα αρκετά πιο ολοκληρωμένο (αλλά και πλούσιο) gaming brand. Ο λόγος για αυτή την αλλαγή δεν έγινε γνωστός, όμως ανεξάρτητα από το αν έγινε για οικονομικούς, marketing ή οποιονδήποτε άλλο λόγο, αυτό δεν έχει καμία σημασία για τους καταναλωτές, μιας και εκτός της ονομασίας, δεν πρόκειται να αλλάξει τίποτα άλλο.
Σε γενικές γραμμές, ήταν μια πολύ ενδιαφέρουσα εκδήλωση, σε έναν αρκετά όμορφο χώρο (48 Urban Garden), η οποία μας προετοίμασε για ακόμα περισσότερα και καλύτερα προϊόντα που θα μας χαρίσουν την εύνοιά τους (έ, και πολύ κρατηθήκαμε).
Σε περίπτωση πάντως που θέλετε να δείτε περισσότερες λεπτομέρειες για όσα έχουν ήδη κυκλοφορήσει, μπορείτε να μπείτε στο επίσημο site της Evnia και να μάθετε όσες πληροφορίες θέλετε.
Διαβάστε ακόμη:
Evnia, Ξ.Μπαϊρακτάρη – Συνέντευξη με την Global Marketing Lead της Philips Monitors & IT Accessories
Philips Evnia 42M2N8900 – Η ναυαρχίδα της Evnia είναι έτοιμη να σπάσει κάθε κανόνα
Σχόλια 1