Μπορεί να έχει περάσει αρκετός καιρός από την τελευταία φορά που τα μέλη του GameLab έλυσαν τις διαφορές τους μέσω του Lab Fights, όμως πιστέψτε μας, η κόντρα που έχει δημιουργηθεί, υποβόσκει όλες αυτές τις μέρες, περιμένοντας απλά την κατάλληλη στιγμή για να σκάσει. Και έσκασε, με αφορμή ενός τελείως άσχετου γεγονότος, που είχε σαν αποτέλεσμα να γίνουν τα γραφεία μας για ακόμη μια φορά άνω κάτω.
Ειπώθηκαν βαριές κουβέντες, του στυλ, “Είστε κάλτσες ρε” με αφοπλιστικές απαντήσεις όπως, “Καθρεφτάκι”, όμως ευτυχώς και μετά από την παρέμβαση των ψυχραιμότερων από εμάς τα πράγματα ηρέμησαν και συνεχίσαμε με την καθημερινότητά μας. Όμως ακόμα η ατμόσφαιρα ήταν τεταμένη, οπότε τους πετάξαμε πάλι στην αρένα μας, για να λύσουν εκεί (ξανά) τις διαφορές τους. Η αλήθεια όμως είναι ότι απλά το κάναμε μπας και ηρεμίσουν λίγο, μήπως και καταφέρουμε να τελειώσουμε και εμείς με τα κείμενα μας, αφού είχαν αρχίσει και μας έσπαγαν τα νεύρα.
Heroes of the Storm (Ρωμανός)
Πέρασε καιρός από την τελευταία μας αναμέτρηση, όμως μην νομίζεις ότι ξέχασα την έκβασή της. Αλλά δικό μου ήταν το λάθος, νόμιζα ότι μπορούσα να παίξω λίγο με το φαΐ μου. Όμως αυτό δεν πρόκειται να ξαναγίνει. Heroes of the Storm λοιπόν, η αλλιώς το πάνθεον των χαρακτήρων της Blizzard.
Αυτό και μόνο θα έπρεπε να είναι αρκετό για να τελειώνει αυτή η μάχη. Ένα παιχνίδι στο οποίο έχουμε μερικούς από τους πιο εμβληματικούς χαρακτήρες της gaming ΙΣΤΟΡΙΑΣ. Και για να το κάνω ακόμα πιο εύκολο, έχουμε χαρακτήρες της ΔΙΚΙΑΣ σου ιστορίας. Ακόμα κι έχοντας ένα τόσο ιστορικό όνομα (D.O.T.A) δεν κατάφερες ποτέ να πάρεις τα δικαιώματα των χαρακτήρων σου. Αντί για αυτό, αποφάσισες να δώσεις ονόματα που ακούγονται σαν γάτα που ξερνάει. Εύστοχο δεν λέω. Κατάφερες να πάρεις το όνομα του πιο ιστορικού moba, και να το κάνεις παιδική χαρά Ρωσόφωνων παιχτών.
Από την άλλη, το HotS, έχοντας πίσω του μια εταιρία που σέβεται τον εαυτό της κι όχι έναν πωλητή που μυρίστηκε χρήμα και είπε να το δοκιμάσει, άρχισε να προσφέρει καινοτομίες και νέους τρόπους με τους οποίους οι παίχτες πέρναγαν ευχάριστα την ώρα τους, σε αντίθεση με εσάς που απλά πήρατε ένα «έτοιμο» παιχνίδι και του βελτιώσατε, ελάχιστα, τα γραφικά. Τώρα, επειδή σε ξέρω, θα αρχίσεις να μιλάς για τα νούμερα των παιχτών. Οκ, έχεις περισσότερους παίχτες, όμως τι να το κάνω όταν για να επικοινωνήσω με κάποιον θα πρέπει να μάθω πρώτα το Ρωσικό αλφάβητο.
Επίσης, υπάρχει ένας ακόμα λόγος που υστερούμε λίγο σε νούμερα. Κι αυτός είναι γιατί το HotS, σε αντίθεση με την μεγαλύτερη πλειοψηφία των moba εκεί έξω, είναι κατά βάση ένα ομαδικό παιχνίδι. Χωρίς τους υπόλοιπους παίχτες, όσο καλός κι αν είσαι, θα χάσεις, τέλος. Δεν έχει μα-μου-σου-του. Και θα έλεγε κανείς ότι αυτό είναι ένα βασικό στοιχείο σε ένα TEAM game. Τα είπαμε και την προηγούμενη φορά.
Και για να τελειώνουμε, στο HotS έχουμε πολλούς και γνωστούς χαρακτήρες, χάρτες με διαφορετικούς τρόπους για να νικήσεις το εκάστοτε παιχνίδι (σε αντίθεση με την δικιά σου μονοτονία) και τον ορισμό της ομαδικότητας. Εσύ τι έχεις; Άσε θα σου απαντήσω εγώ. Μόνο ένα ιστορικό όνομα, τίποτα άλλο που να σε κάνει να ξεχωρίζεις.
D.O.T.A. 2 (Γιάννης)
Αρχικά να πω πως πραγματικά αν και ξέρεις και εσύ ότι θα χάσεις, για άλλη μια φορά το προσπαθείς και δεν το βάζεις κάτω. Βέβαια αυτό δεν αλλάζει το γεγονός πως το τέλος της ιστορίας μας θα είναι με εσένα στο πάτωμα και με έμενα νικητή, όπως και με το παιχνίδι που διάλεξες να αντιπροσωπεύσεις σε αυτό το battle.
Ξεκινώντας λοιπόν να σου πω πως μιλάμε για 2 moba games και εκεί η D.O.T.A. 2 είναι ο “μπαμπάς” όλων στο συγκεκριμένο gerne. Θα προσθέσω μάλιστα και μια φράση από ένα ιστορικό ραπ τραγούδι της Ελληνικής σκηνής “Αν δεν υπήρχαμε εμείς δεν θα υπήρχες εσύ”. Ο μονός λόγος που δημιουργήθηκε το HοτS είναι για να προσπαθήσει να πάρει λίγο από την δόξα της D.O.T.A. χρησιμοποιώντας βρόμικα κόλπα, βάζοντας ήρωες από μια ιστορική συλλογή για να δημιουργήσεις ένα συναίσθημα λησμονιάς. Και για λίγο καιρό μπορώ να πω πως πήγε καλά, άλλα δεν φτάνει μονό αυτό για να κρατήσεις τον κόσμο σου στο παιχνίδι.
Κάπου στο κείμενο σου διάβασα πως το HotS έχει από πίσω του μια εταιρία που «σέβεται τον εαυτό της», θα το αφήσω αχόλιαστο αυτό μιας και η εταιρία που μιλάμε είναι η Blizzard και όλοι ξέρουμε ότι δεν φροντίζει και τόσο τα παιχνίδια και ειδικότερα με αυτόν τον κλώνο της D.O.T.A.. Που ξεκάθαρα το έχει παρατήσει στην μοίρα του εδώ και αρκετά χρόνια και άπλα υπάρχει ακόμα επειδή οι προγραμματιστές που το έφτιαξαν μάλλον δεν ξέρουν να παίζουν κάτι άλλο και απλά προσπαθούν να το συντηρήσουν.
Επίσης το ότι μπορεί να μην έχουμε τα original ονόματα των ηρώων ίσως να είναι επειδή η Blizzard είδε την επιτυχία που κάναμε και άπλα ήθελε να προσπαθήσει να την κλέψει με ένα δικό της παιχνίδι, μη δίνοντας τελικά τα δικαιώματα για χρησιμοποιήσουμε τα ονόματα των χαρακτήρων. Αλλά μας είδες ποτέ να παραπονιόμαστε για αυτό; Έχουμε συνηθίσει στο ότι πρέπει να βάζεις την “μαμά” σου να σου λύνει τα προβλήματα όταν τα βρίσκεις σκούρα. Δεν πτοούμαστε και προχωράμε συνεχώς αφήνοντάς σε να αναρωτιέσαι πώς συνεχίζουμε να “τρέχουμε”, παρά τις τρικλοποδιές που μας βάζεις.
Τέλος, για να κλείσω εδώ το κείμενο μου, αν και μπορώ να μιλάω για ώρες γιατί είναι καλύτερη η D.O.T.A. 2 από το HotS, θα σου πω 3 πράγματα. Πρώτον, αν μάθεις να παίζεις D.O.T.A. είσαι ο καλύτερος σε όλα τα παιχνίδια αυτού του είδους. Δεύτερον, η ικανότητα και η γνώση που χρειάζεται για να παίξεις αυτό το παιχνίδι απαιτούν περισσότερη συνεργασία, ακόμα κι από το HotS και δεν ισχύει επ’ ουδενί η φράση “αν είσαι καλύτερος ατομικά, κερδίζεις το παιχνίδι”. Και τρίτον, εμείς προσφέρουμε και έναν, ας τον πούμε, εκπαιδευτικό χαρακτήρα, καθώς σας μαθαίνουμε και μια ακόμα γλώσσα μπας και ξεστραβωθείτε.