Τι είναι πια αυτό το Darksiders για το οποίο όλοι μιλάνε;
Όσοι είστε λάτρεις του Supernatural αλλά και γενικώς των μεταφυσικών όπως εγώ, τότε σίγουρα θα σας κινήσει το ενδιαφέρον αυτό το παιχνίδι. Ο λόγος για το Dark Siders, ένα παιχνίδι που έχει πρωταγωνιστές τους καβαλάρηδες της αποκάλυψης. Και ναι, μόλις έμαθα περί τίνος πρόκειται, δεν υπήρχε περίπτωση να μην σας μιλήσω για αυτό. Ας αφήσω τις σάλτσες και ας περάσω στο κύριο θέμα.
Το Darksiders είναι ένα παιχνίδι που ανήκει στην κατηγορία Hack and Slash (περιλαμβάνει κυρίως μάχη) και δεν υπάρχει πιθανότητα για multiplayer. Η πρώτη κυκλοφορία του ήταν από THQ στις 5 Ιανουαρίου 2010 στην Αμερική και 7 Ιανουαρίου 2010 στην Ευρώπη. Έχει ακόμα ένα remaster με τίτλο Darksiders: Warmastered Edition για Windows, Steam, Playstation 4 και Xbox από το 2016. Από το 2017 μπόρεσαν και οι χρήστες του Wii U και από τον Απρίλιο του 2019 του Switch. Μιλάμε για ένα παιχνίδι που έχει πουλήσει πάνω από ένα εκατομμύριο αντίτυπα. Και όλα αυτά ήταν μόνο για το πρώτο παιχνίδι.
To Darksiders II μας έκανε την εμφάνιση του τον Αύγουστο του 2012, σε όλες τις τότε πλατφόρμες . Είχε και εκείνο το δικό του remastered version με τίτλο Darksiders II: Deathinitive Edition το 2015 και το 2019. Ταυτόχρονα τον Νοέμβριο του 2018 βγήκε στην δημοσιότητα και το Darksiders III καθώς αναμένουμε και την κυκλοφορία του 4ου παιχνιδιού, που λέγεται ότι είναι prequel των προηγούμενων παιχνιδιών, εξού και το όνομα Genesis.
Η διάρκεια των παιχνιδιών κυμαίνεται από 26 ώρες το μικρότερο έως 43 το μεγαλύτερο. Δεν τις λες και λίγες η αλήθεια είναι. Και τώρα ας περάσουμε από τις ατελείωτες γενικές πληροφορίες των παιχνιδιών αυτών, στις ατελείωτες ειδικές.
Τι σκατά συμβαίνει εδώ;
Εν αρχή είναι ο χρόνος και ένα ιδιαίτερο συμβούλιο, το οποίο προσπαθούσε να διατηρήσει την ισορροπία ανάμεσα στην κόλαση και τον παράδεισο. Όταν ένα νέο βασίλειο εμφανίστηκε, το βασίλειο των ανθρώπων, ξεκίνησαν όλα να παίρνουν την κάτω βόλτα. Γι αυτό τον λόγο δημιουργήθηκε μια αδελφότητα, οι Καβαλάρηδες, οι οποίοι θα είχαν αυτή ακριβώς την δουλειά. Για να διατηρηθεί η ισορροπία αυτή στον κόσμο θα πρέπει να μείνουν ανέπαφες οι επτά σφραγίδες. Αν γίνει τελικά το κακό και σπάσουν όλες , θα εμφανιστούν στην γη Άγγελοι και δαίμονες που θα δυσκολέψουν την ζωή των καβαλάρηδων. Κάτι που τελικά συμβαίνει για μπορέσει να υπάρξει και το παιχνίδι μας.
Αυτό που θα πρέπει να κάνουν οι καβαλάρηδες όταν σπάσει και η τελευταία σφραγίδα, είναι να κρίνουν όλα τα όντα, είτε είναι άνθρωπος , είτε άγγελος, είτε δαίμονας. Ο πρώτος και μόνος καβαλάρης που εμφανίζεται στην γη είναι ο Πόλεμος (War), ο οποίος πολεμά τον Άμπατον(Abaton) και κάτι πέτρες σαν σπηλιές που θυμίζουν την σπηλιά στην ταινία του Αλαντίν. Ξέρετε ποια, εκείνη που έκρυβαν μέσα το λυχνάρι στην αρχή της ταινίας. Το συμβούλιο που λέγαμε νωρίτερα ισχυρίζεται πως ο καβαλάρης έχει κάνει λάθος και δεν έχει σπάσει η τελευταία σφραγίδα όπως ισχυρίζεται ο ίδιος. Παρόλα αυτά αναρωτιούνται που βρίσκονται τα υπόλοιπα αδέρφια του και γιατί είναι ο μόνος που εμφανίστηκε, αν πραγματικά έγιναν τα πράγματα όπως τους τα λέει. Το συμβούλιο θέλει να τον τιμωρήσει για την απερισκεψία του, μα ο πόλεμος τους πείθει να του δώσουν μια ακόμη ευκαιρία. Εκείνοι το κάνουν υπό έναν όρο. Να του βάλουν στο χέρι ένα ζωντανό GPS, κάτι σαν ενοχλητικό πνεύμα που πρέπει συνεχώς να του υπενθυμίζει τι πρέπει να κάνει. Θα μπορούσες να πεις πως είναι ο δεύτερος του εαυτός που έχει αιχμάλωτο τον πρώτο. Και αυτό το πνεύμα για κάποιο λόγο μου θύμιζε πάρα πολύ τον Κράουλι του Supernatural όπως ήταν στην αρχή που έκανε τις συναλλαγές με τους άλλου ανθρώπους. Κάτι που κάνει και αυτός ο χαρακτήρας αλλά με τον Πόλεμο. Για τους λίγο πιο ψαγμένους μπορώ να πω πως έχω συνδυάσει και με τον Ρουμπελστίνσκιν από το Once Upon a Time.
Αυτά συμβαίνουν με λίγα λόγια στο πρώτο παιχνίδι και για να μην σας κουράσω με τα υπόλοιπα, θα τα πω αρκετά περιληπτικά. Στο δεύτερο παιχνίδι, ο πρωταγωνιστής μας είναι ο Θάνατος (Death), ο οποίος προσπαθεί να αθωώσει τον αδελφό του, Πόλεμο, και να επαναφέρει την ανθρωπότητα. Για να το κάνει αυτό θα πρέπει να βρει το Δέντρο Της Ζωής. Και με την απουσία του Πολέμου και του Θανάτου από το βασικό τους καθήκον, βρίσκουμε την Οργή (Fury) να συνεχίζει εκείνη το έργο τους. Μένοντας πιστή στο συμβούλιο, κυνηγά τις επτά θανάσιμες αμαρτίες που έχουν διαφθείρει τον κόσμο. Στο μεταξύ, αναμένουμε και την κυκλοφορία του Darksiders Genesis, το τέταρτο κατά σειρά παιχνίδι, το οποίο είναι το prequel της σειράς μας. Σε αυτό θα μπορέσουμε να χειριστούμε τον Strife (δεν έχω ιδέα ποια είναι η αντίστοιχη ελληνική του μετάφραση στον θεολογικό κόσμο όπως τον ξέρουμε) και τον Πόλεμο (War). Το Genesis που αναμένουμε θα είναι το μόνο μέχρι στιγμής που θα υποστηρίζει και multiplayer σύμφωνα με κάποιες αναφορές, κάτι που ίσως θα αλλάξει το παιχνίδι όπως το ξέρουμε.
Αξίζει να χάσεις κάθε επαφή με το περιβάλλον για αυτό;
Προσωπικά με εξιτάρει πάρα πολύ η υπόθεση και οι χαρακτήρες των παιχνιδιών, γιατί είναι στο στοιχείο μου, το μεταφυσικό. Τα γραφικά τους φαίνεται να εξελίσσονται παιχνίδι με το παιχνίδι. Λογικό να μου πείτε, αλλιώς δεν θα είχε και μεγάλη απήχηση αν δεν βελτιωνόταν. Ο αγαπημένος μου χαρακτήρας μέχρι στιγμής είναι ο Θάνατος(Death). Δεν ξέρω αν θα το συνιστούσα σαν παιχνίδι, γιατί μου θύμιζε αρκετά το God Of War το οποίο επίσης δεν με είχε πολυενθουσιάσει. Μπορείτε βέβαια να δοκιμάσετε και μόνοι σας και να μην πάρετε στα σοβαρά την μουρμούρα μου για το τι δεν μου αρέσει. Απλά λέμε ναι στα Post Apocalyptic Games γιατί έχουν φοβερές ιστορίες!