Αν δεν έχεις ακούσει ποτέ για το Star Wars Republic Commando, τότε καλύτερα να βγεις από τη σπηλιά σου και κάτσε να σε μάθω μπαλίτσα. Μιλάμε για το μοναδικό FPS παιχνίδι Star Wars που έμεινε στην ιστορία και όχι άδικα. Εκείνη την περίοδο τα πράγματα για τα FPS ήταν αρκετά απλά: ξεκινάς μια πίστα, συλλέγεις όπλα, σκοτώνεις εχθρούς α λα πίου πίου, προχωράς την πίστα και την τελειώνεις. Εκεί λοιπόν είναι που έλαμψε το Star Wars Republic Commando.
Η ιστορία είναι γενικά απλή: είσαι αρχηγός μιας ομάδας ελίτ που ονομάζονται Republic Commandos. Στόχος σου είναι να αντισταθείς απέναντι σε μια εισβολή των Droids δίνοντας τις κατάλληλες οδηγίες στην ομάδα σου. Υπάρχει μπόλικο tactical gameplay το οποίο, κατά τη γνώμη μου, δεν νιώθεις ότι γίνεται repetitive. Αντιθέτως, έχει πολύ ενδιαφέρον ακόμη και σήμερα.
Πάμε στα γραφικά. Θεωρώ πως για παιχνίδι του 2005 είναι πολύ τίμια. Για αυτό το λόγο εξάλλου αποφάσισε η Lucasfilm Games να το επανακυκλοφορήσει σε Nintendo Switch, PS4 και PS5. Σίγουρα δεν έχει καμία σχέση με άλλους τίτλους-τιτάνες, αλλά μιλάω από άποψη διαχρονικότητας. Θυμάστε τι είχα πει για το Dracula 3; Αυτό ακριβώς ισχύει και εδώ. Το gameplay είναι απολαυστικό και ξεχωριστό, το story έχει ενδιαφέρον και τα voice lines είναι φανταστικά. Το ιδανικό πακέτο για ένα remake.
Δεν έχω να πω πολλά σε αυτό το σημείο. Έχετε ήδη βάλει στο μυαλό σας την εικόνα. Αλλά ας πάμε στο τι θα ήθελα να δω εγώ από το remake του Republic Commando, καθώς είμαι σίγουρος ότι θα ανακοινωθεί και σχετικά σύντομα. Συνήθως θα έλεγα 4Κ textures, ray-tracing και υπερρεαλιστικός φωτισμός, όμως αυτό το παιχνίδι θέλει διαφορετική μεταχείριση.
Όχι μόνο δεν θα με ενδιέφερε να έχει τα σούπερ crispy και realistic textures, αλλά θα ήμουν και αντίθετος στο να γίνει κάτι τέτοιο. Είναι ένα παιχνίδι με story που διαρκεί χονδρικά 5-10 ώρες. Σε τόσο λίγο χρονικό διάστημα τι θα προλάβεις να απολαύσεις; Το Doom 2016, που είναι παρόμοιο σε έκταση, το θεωρώ ως τρανό παράδειγμα προς μίμηση για το Star Wars Republic Commando: ούτε ρεαλισμός, ούτε “μπανάλ”. Το περιβάλλον του παιχνιδιού είναι όμορφο από μόνο του. Δεν χρειάζεται υπερβολική διαμόρφωση. Βέβαια, κάνα δυο cutscenes παραπάνω δεν θα με χάλαγαν, ούτε νέα και φρεσκαρισμένα animations.
Αυτό που γούσταρα περισσότερο απ’ όλα είναι η προσθήκη νέου multiplayer, όπου θα είναι διαφορετικό από τίτλους όπως CoD, BF κλπ. Όπως και στο campaign, έτσι και στο online κομμάτι θα ήθελα να δω τους παίκτες να χειρίζονται ένα μίνι τάγμα τριών κλώνων, και δίνοντας οδηγίες σε ένα πιο slow paced tactial σενάριο, να είναι αυτοί που θα συλλέγουν πόντους για να βγουν στο τέλος νικητές. Τα γνωστά modes (Team Deathmatch, Capture the Flag, King of the Hill, Free For All κ.ά.) θα ταίριαζαν γάντι σε ένα τέτοιο παιχνίδι.
Όπως είπα παραπάνω, για μένα το αναμενόμενο remake του Star Wars Republic Commando είναι τελειωμένη υπόθεση. ΘΑ γίνει, απλά δεν ξέρουμε το πότε. Μέχρι τότε, ετοιμαστείτε για το Reload THIS της επόμενης εβδομάδας, στο οποίο πιστεύω πως θα ταυτιστείτε όλοι.