Από την ήμερα που κυκλοφόρησε η συνδρομητική υπηρεσία της Microsoft, το Xbox Game Pass, έχει αλλάξει ο τρόπος με τον οποίο παίζουμε παιχνίδια, καθώς με μια απλή συνδρομή έχουμε πρόσβαση σε πάνω από 100 παιχνίδια κάθε μηνά. Aπό παιχνίδια που έχουν κυκλοφορήσει χρόνια πριν έως και day one κυκλοφορίες. Βεβαία, αν και η υπηρεσία είναι ίσως το καλύτερο για τους παίχτες, γίνεται μια συζήτηση τελευταία για το πόσο καλή είναι και για τους developers.
Από την μια, η Microsoft δηλώνει πως τα παιχνίδια ανθίζουν στο Game Pass, με τίτλους όπως το Halo Infinite να βλέπουν απίστευτους αριθμούς παικτών κατά την κυκλοφορία χάρη στους υπάρχοντες συνδρομητές της υπηρεσίας και από την άλλη, έχουμε τους παίχτες να ανησυχούν ότι τα indie παιχνίδια είναι καταραμένα μέχρι θανάτου όταν προστίθενται στην υπηρεσία, καθώς χάνονται μέσα στον μεγάλο αριθμό παιχνιδιών που υπάρχουν στην υπηρεσία.
Πλέον όμως έχουμε απάντηση, χάρη στην πρόσφατη έρευνα του gamesindustry.biz, η οποία μας αποκαλύπτει πως η Microsoft έχει παραδεχτεί ότι η προσθήκη ενός παιχνιδιού στο Game Pass έχει τη συνήθεια να επηρεάζει αρνητικά τις πωλήσεις ενός παιχνιδιού.
Αν το δούμε σφαιρικά το θέμα, αυτό είναι απολυτά λογικό, καθώς μπορούμε να παίξουμε ένα παιχνίδι με 10€ για ένα μηνά πάρα να το αγοράσουμε με 60 ή και 70€.
Επίσης, η Microsoft έχει δηλώσει στο παρελθόν πως “σημειώνεται μια σημαντική μείωση στις πωλήσεις των παιχνιδιών 1 χρόνο μετά την κυκλοφορία τους στο Game pass”, χωρίς φυσικά να μας αναφέρει γιατί αριθμούς μιλάμε. Κι αν αυτό είναι κάτι που λίγο-πολύ όλοι μας το γνωρίζαμε/υποπτευόμαστε, έχει τεράστια διαφορά να το ακούς από την ίδια την εταιρία.
Διαβάστε ακόμη:
Το νέο μεγάλο update του Minecraft φέρνει ένα νέο είδος δέντρου στο παιχνίδι