Πριν από λίγες μέρες, δύο από τις μεγαλύτερες εταιρείες στην βιομηχανία των βιντεοπαιχνιδιών, Bungie και Ubisoft, κατέθεσαν κοινή αγωγή για να κατεβάσουν ένα κύκλωμα cheating, που φέρεται ότι πωλούσε τις υπηρεσίες του στα μεγαλύτερα παιχνίδια τους.
Σύμφωνα, με το TorrentFreak, η Bungie και η Ubisoft κατέθεσαν την αγωγή στην πολιτεία της California εναντίον μελών της εταιρείας Ring-1. Οι κατηγορούμενοι που κατονομάζονται στην αγωγή είναι ο Krypto (Andrew Thorpe), ο Overpowered (Jonathan Agueda), και Grizzy (Wesam Mohammed), και οι καταγγελίες περιλαμβάνουν ισχυρισμούς για παραβίαση πνευματικών δικαιωμάτων και εμπορικών σημάτων, καθώς και σκόπιμη παρέμβαση στις συμβατικές σχέσεις.
Σύμφωνα με την αγωγή, οι προσφερόμενες υπηρεσίες από την Ring-1 συμπεριλαμβάνουν «την διανομή κακόβουλων εφαρμογών σχεδιασμένων να προσφέρουν στους παίκτες ένα άδικο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στα παιχνίδια».
Η ιστοσελίδα της Ring-1 δίνει λεπτομερείς περιγραφές για τις υπηρεσίες που διαθέτει στους πελάτες της, όπως PvP aimbots, εργαλεία ρύθμισης ESP που μπορούν να αλλάξουν την υγεία και τα πυρομαχικά και άλλες υπηρεσίες που βοηθούν τους παίκτες να ελέγχουν το recoil και την διασπορά των ριπών. Για παιχνίδι σε υπολογιστή όπως το Rust, για παράδειγμα, υπάρχει ένα πακέτο που περιέχει hardware spoofer, προστασία από όλες τις εφαρμογές καταγραφής, ένα aimbot, και άλλα διάφορα χαρακτηριστικά, όπως μαγικές/αθόρυβες σφαίρες, στην τιμή των 64£.
Στην κοινή αγωγή, η Ubisoft και η Bungie αναζητούν ποινή χρηματικού και τιμωρητικού χαρακτήρα, αλλά ελπίζουν να μπει η αρχή του τέλους για την Ring-1. Και οι δύο εταιρείες επισημαίνουν την υψηλή ανταγωνιστική φύση των παιχνιδιών τους (Destiny 2 και Rainbow Six Siege) και καθιστούν σαφές ότι οι υπηρεσίες που προσφέρει η εν λόγω εταιρεία δίνουν στους παίκτες ένα άδικο πλεονέκτημα σε διάφορα παιχνίδια PvP.
Από την αρχή της πανδημίας, τα ανταγωνιστικά online παιχνίδια έχουν δει αυξητικές τάσεις στον αριθμό των cheater. O Vincent Flores και Ramsey Pace, διευθυντές στην FTI Consulting, πρόσφατα διερεύνησαν την αύξηση της απομόνωσης στα παιχνίδια λόγω της πανδημίας και την σχέσης της με το chelating. Βρήκαν ότι μεταξύ του Φεβρουαρίου και Απριλίου 2020, o αριθμός των Valve Anti-Cheat (VAC) Bans εκτινάχθηκε από τις 100.000 στο μισό εκατομμύριο. Σημείωσαν, επίσης, ότι αυτή η αξιοσημείωτη εκτίναξη έλαβε χώρα την ίδια περίοδο που ο Covid-19 ανακηρύχθηκε ως παγκόσμια πανδημία.