Το VIP demo του Anthem δεν πήγε όπως είχε σχεδιαστεί και για αυτό το λόγο η Bioware ζήτησε συγγνώμη, μέσα από το blog της, εξηγώντας παράλληλα, τι προκάλεσε αυτά τα θέματα. Το VIP demo ξεκίνησε την Παρασκευή και οι περισσότεροι παίκτες αντιμετώπισαν σοβαρά προβλήματα, με αποτέλεσμα να μη μπορούν να παίξουν. Το πιο σύνηθες και σημαντικό πρόβλημα με το demo ήταν το “άπειρο loading”.
Απαντώντας σε όλα αυτά, ο επικεφαλής της live εξυπηρέτησης Chad Robertson ζήτησε συγγνώμη και συνόψισε τα θέματα, καλώντας το demo “ασταθές”. Υπερασπίστηκε όμως τη θέση του στο θέμα των servers.
Πριν μοιραστώ τις λεπτομέρειες και τι αντιμετωπίζουμε ακόμη, θέλω να καταρρίψω ένα σχόλιο που είδαμε: ότι δεν ήμασταν αρκετά προετοιμασμένοι στο θέμα χώρου των server. Για να εξασφαλιστεί σταθερότητα, σκοπεύαμε να διαχειριστούμε τους servers ώστε να αντιστοιχούν με το πλήθος τον παικτών όσο μεγάλωνε. Συνολικά είχαμε προετοιμάσει επιπλέον χώρο για αυξήσεις του πλήθους και συνεχίζουμε να το κάνουμε. Εντούτοις, το σημαντικό είναι όλα τα μέρη του παιχνιδιού να λειτουργούν όπως σχεδιάστηκαν, για να ικανοποιήσουν τις ανάγκες των παικτών, και αυτό δε συνέβη τις πρώτες ώρες.
Τα προβλήματα προκλήθηκαν από την “απότομη άνοδο των παικτών που μπήκαν στο παιχνίδι” όταν ξεκίνησε το demo. Αυτό οδήγησε σε θέματα που η Bioware δεν είχε δει σε εσωτερικές δοκιμές. Τα “δικαιώματα” των παικτών —ενδείξεις στο λογαριασμό τους ότι δικαιούνται μπόνους προπαραγγελίας και πρόσβαση στο demo— επίσης δε λειτουργούσαν καλά, και με συγκεκριμένο συνδυασμό δικαιωμάτων κάποιοι ‘κλειδώνονταν’ έξω από το demo. “Πιστεύουμε πως έχουμε επιλύσει τις πιο πολλές περιπτώσεις, αλλά υπάρχουν και άλλες που αντιμετωπίζουμε”, είπε ο Robertson.
Η Bioware είδε “μεμονωμένες περιπτώσεις” άπειρου loading στις δοκιμές της και πίστευε ότι είχε λυθεί. “Δυστυχώς το πρόβλημα επιδεινώνεται στον πραγματικό κόσμο, όπου ο διαφορετικός πάροχος και το οικιακό δίκτυο του κάθε παίκτη παρουσιάζουν νέες συμπεριφορές”, οπότε είναι δύσκολο να διορθωθεί πριν το τέλος του demo. (Προς το παρόν προτείνεται στους παίκτες το εξής: “ξαναξεκινήστε τον client του παιχνιδιού, και εάν ζητήσει να επανέλθει στην αποστολή πατήστε το κουμπί που υποδεικνύεται για να συνδεθείτε”.)
Η ανάρτηση του blog κλείνει με μια απολογία για ό,τι συνέβη και λέγοντας πως όλοι όσοι έπαιξαν το demo θα αποζημιωθούν με ένα επιπλέον Vinyl skin στην κυκλοφορία του παιχνιδιού, καθώς και την πρόσβαση σε καθένα από τα 4 Javelins (στολές) στο demo της επόμενης εβδομάδας.
Το Anthem κυκλοφορεί επίσημα στις 22 Φεβρουαρίου για Xbox One, PlayStation 4 και PC.